Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 2nnd som har hostet 2-3 host etter hverandre ca 3 ganger per dag di siste dagene, er det nødvendig å ringe lege? Har lest at spedbarn ikke skal hoste noe. Babyen er i tilegg litt tett i nesen.

Anonymkode: 29e7d...0cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har en baby på 2nnd som har hostet 2-3 host etter hverandre ca 3 ganger per dag di siste dagene, er det nødvendig å ringe lege? Har lest at spedbarn ikke skal hoste noe. Babyen er i tilegg litt tett i nesen.

hvordan er det med amming og hvordan er det med appetitten til baby? har baby feber?  hvordan er pusten?  om det ikke gir seg så ville jeg ringt legevakten. det er veldig alvorlig og spessielt i disse dager. ring og hør med legen det er mitt råd! du kan også prøve sånn nesesuger om baby er veldig tett I nesen. 

Anonymkode: 3eedb...26e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

hvordan er det med amming og hvordan er det med appetitten til baby? har baby feber?  hvordan er pusten?  om det ikke gir seg så ville jeg ringt legevakten. det er veldig alvorlig og spessielt i disse dager. ring og hør med legen det er mitt råd! du kan også prøve sånn nesesuger om baby er veldig tett I nesen. 

Anonymkode: 3eedb...26e

Ts. Her Allmenntilstanden er forsåvidt grei. Henger mye på puppen. Brukt nesesiger ett par ganger, da jeg hører det er veldig tett. Spesielt under amming

Skrevet

Ring og hør med lege, du. Det er veldig lav terskel for det med så små babyer. Følg godt med på temperatur, ved antydning til feber skal du kontakte lege med en gang. 

Anonymkode: 991a2...1a5

Skrevet

Et tips for tette, små neser er å bruke morsmelk til å løsne opp. Jeg prøvde å bare sprute inn i nesa en gang, men spriten stod alle veier så lærte at det er bedre å håndmelke i en kopp og dryppe i nesa 🙈 Så lenge allmenntilstanden er god, babyen spiser og tisser ville jeg ikke vært spesielt bekymret. Min minste hadde ett døgn da hun var to mnd der hun var skikkelig dårlig, bare sov og spiste ingen ting. Tørre bleier hele dagen. Gikk heldigvis over etter en dag, ellers hadde jeg ringt legen. Ekkelt når de små er så dårlige. 

Anonymkode: 396f9...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...