AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Jobber med mennesker direkte, og også en del veiledning, men sliter med følelsen av at jeg ikke kan noe/får til noe,har også tidvis mareritt om jobb som gjør meg sliten når jeg skal jobbe. Føler på stress og tidvis panikk. Ingen overskudd. Går utover hukommelsen. Hva gjør jeg? Anonymkode: ffd4d...507
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 To valg: 1 lære deg å leve med den jobben gjennom personlig utvikling evt terapi 2 finner deg en ny jobb Anonymkode: f9ce5...7ad
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Flere råd? Anonymkode: ffd4d...507
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Det høres jo egentlig ut som jobben ikke passer for deg. Hvis du får prestasjonsangst og mareritt av jobben din så burde du se deg om etter noe annet, da det helt åpenbart er feil type jobb. Du passer kanskje ikke til å jobbe med mennesker i det hele tatt. I dette samfunnet vårt idag så skal alle presses inn i den samme formen, alle skal kunne jobbe med alt mulig. Men egentlig er det sånn at det er enkelte ting vi passer bedre til, og enkelte ting vi passer dårligere til. Har du mulighet til å omskolere deg? Og er det eventuelt noe annet du ser for deg at du kunne tenke deg å jobbe med? Anonymkode: effa2...0ea
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det høres jo egentlig ut som jobben ikke passer for deg. Hvis du får prestasjonsangst og mareritt av jobben din så burde du se deg om etter noe annet, da det helt åpenbart er feil type jobb. Du passer kanskje ikke til å jobbe med mennesker i det hele tatt. I dette samfunnet vårt idag så skal alle presses inn i den samme formen, alle skal kunne jobbe med alt mulig. Men egentlig er det sånn at det er enkelte ting vi passer bedre til, og enkelte ting vi passer dårligere til. Har du mulighet til å omskolere deg? Og er det eventuelt noe annet du ser for deg at du kunne tenke deg å jobbe med? Anonymkode: effa2...0ea Har dessverre tatt en utdanning som ikke gir så mange valgmuligheter, men jeg synes at jeg passer til å jobbe med mennesker selv om det noen ganget føles som at jeg gir mer enn jeg får og sliter meg ut. I tillegg føler jeg at jeg ikke får vist alt jeg kan, Anonymkode: ffd4d...507
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 Hvor lenge har du jobbet med dette? Jeg hadde det slik det slik du beskriver det første året jeg var i arbeid, og så gikk det seg til etterhvert. Anonymkode: b514c...1ac
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #7 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor lenge har du jobbet med dette? Jeg hadde det slik det slik du beskriver det første året jeg var i arbeid, og så gikk det seg til etterhvert. Anonymkode: b514c...1ac 2 år Anonymkode: ffd4d...507
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #8 Skrevet 27. november 2020 kjenner meg igjen. har studert språk men får hjernteppe om jeg prøver å praktisere det😬fant meg et helt annet yrke kjapt etter språk utd😂🙈🤷♀️ Anonymkode: 187ad...f48
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #9 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jobber med mennesker direkte, og også en del veiledning, men sliter med følelsen av at jeg ikke kan noe/får til noe,har også tidvis mareritt om jobb som gjør meg sliten når jeg skal jobbe. Føler på stress og tidvis panikk. Ingen overskudd. Går utover hukommelsen. Hva gjør jeg? Anonymkode: ffd4d...507 Er du utbrent? Høres mer ut som du er sliten av andre ting, og så påvirker det selvfølelsen din? Er du småbarnsmor i full jobb, har du mye belastninger ellers i livet- eller føler du deg konstant stresset? Anonymkode: 9ffe6...c62
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #10 Skrevet 27. november 2020 Høres litt ut som bedragersyndrom, dvs. at du føler at du lurer omverdenen og at det bare er flaks som har gitt deg det ansvaret du har. Hvis det høres kjent ut, så anbefaler jeg deg å lese boken "The secret thoughts of successful women". Anonymkode: 1027c...760 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå