Gå til innhold

Har dere nulltoleranse for narkotika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere dater en fantastisk mann, kjemien er på topp og følelser lurer rundt hjørnet. Dere finner ut av denne mannen er glad i å røyke hasj, og gjør dette jevnlig og spesielt i perioder med mye stress og press.

Går dere inn i forholdet, eller går dere på dagen?

Anonymkode: 4408e...aef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis dere dater en fantastisk mann, kjemien er på topp og følelser lurer rundt hjørnet. Dere finner ut av denne mannen er glad i å røyke hasj, og gjør dette jevnlig og spesielt i perioder med mye stress og press.

Hadde forlatt han på dagen,aldri om jeg involverer meg med narkomane. Det merkes kanskje ikke med en gang,men når de passerer 40 så skal jeg love det merkes.

Anonymkode: 1369c...e2c

• Liker 30
Skrevet

Absolutt nulltoleranse for narkotika. Hadde ikke blitt sammen med en røyker engang. Æsj!! Mer usexy greier finnes ikke

• Liker 16
Skrevet (endret)

Ja, fullstendig nulltoleranse. Helt uaktuelt for meg å være sammen med noen som nyter narkotika, også hasj.

Endret av SPOCA
  • Liker 11
Skrevet

Ja. Absolutt nulltoleranse. 

Anonymkode: aed04...acc

• Liker 8
Skrevet

Dont.do.it.

Anonymkode: 39619...4d9

• Liker 8
Skrevet

Jeg har sett hva det å "bare røyke hasj" jevnlig gjør med en person, så for meg er det en absolutt dealbreaker.

Anonymkode: 4e659...8b7

• Liker 22
Skrevet

Helt klart! Aldri i verden om jeg hadde involvert meg med noe sånt igjen. Over og ut med en gang. Bye Fleicia!

Anonymkode: 06ee3...1e5

• Liker 5
Skrevet

Ba han velge mellom meg og røyken, han valgte røyken så da gjetter jeg at jeg ville vært nr 2 uansett om jeg valgte å gå inn i et sånt forhold.

Ts

• Liker 12
Skrevet

Nulltoleranse for narkotika. Jeg nekter å sette barn til verden med en rusavhengig forelder. Barn skal ikke vokse opp med rusmisbruk i hjemmet.

• Liker 6
Skrevet

Nei har ikke noe nulltoleranse. Hasj av og til gjør meg ingenting men for mye så ville jeg droppet det. Han jeg er sammen med nå røykte daglig når vi møttes, men var klar fra begynnelsen på at han ønsket å slutte med det så da ga jeg det en sjanse! Men hvis det var en som røykte mye og ofte og tenkte å fortsette med det så ville jeg ikke gått inn i forholdet. Been there done that 😛 ville heller ikke vært sammen med noen som måtte drikke hver helg f.eks. Har festet og rust meg masse når jeg var yngre og føler meg ganske ferdig med det. Har andre interesser nå og orker ikke en person som liker å være ruset mesteparten av fritiden.. 

Anonymkode: 6ae00...a35

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke orket hvis det var snakk om røyking i stor grad. Av og til er helt ok. Dritfulle damer er noe av det mest usjarmerende jeg vet om. Bedre at hun tar seg en røyk da:) 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde forlatt han på dagen,aldri om jeg involverer meg med narkomane. Det merkes kanskje ikke med en gang,men når de passerer 40 så skal jeg love det merkes.

Anonymkode: 1369c...e2c

Hvordan vet du dette da? Noe du har hørt ? Denne informasjonen har du i hvertfall ikke fra sikre kilder ;) 

Anonymkode: 9f725...f8c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går ikke på dagen, men på sekundet.

• Liker 4
Gjest TheCatLady
Skrevet

Ja, det ville jeg. Ville også gått om han drakk mye og hadde et usunt forhold til det. Det er ikke en livsstil jeg ønsker å være en del av. 

Skrevet

Neh, det kommer helt an på. Ville aldri datet en fyr som drakk alkohol hver dag eller flere dager i uka heller. Alt med måte. Synes det kan være hygge å ta ett par trekk på nach en sjelden gang og følelsene blir jo litt forsterket når man er betatt/forelska, og personlig kan jeg synes det er artig om han ikke er helt nøktern og "kjedelig". Den morsomste (og kjekkeste) fyren jeg har datet tok det helt ut med andre rusmidler på fest, men var akkurat den samme, han tok proff fotballspiller i Østerrike og tok jobben super alvorlig, men når han hadde ferie så var det noe annet.

Men så har man de som røyker fordi de har problemer eller har blitt avhengig, og det er et kapittel i seg selv. Om man tror hasj ikke er skadelig om man røyker jevnlig så tar man grundig feil. Man ser så enkelt at de har havnet i sin egen verden, ikke er åpne for nye ting, mye av den sosiale intelligensen forsvinner og de klarer ikke de sosiale kodene lenger. Man bør ha stor respekt for det og kunnskap, og misbruk er misbruk. Ville ikke datet en fyr som røyka jevnlig, det dukker alltid opp noen issues.

Anonymkode: b38b5...99c

• Liker 3
Skrevet

Jeg har barn så jeg har "nulltoleranse" for alt av rusmidler utenom kaffe. Å være i forhold med en som drikker eller bruker andre rusmidler ville ikke vært aktuelt for meg.

Hadde jeg ikke hatt barn så kunne det kanskje ha gått greit hvis han absolutt ville ta seg en "fest" en gang eller to i året. Men fyllekjør og en mann som bokstavelig talt er fjernere enn normalt, det gidder jeg ikke. Nå er det faktisk bare alkohol som er et lovlig rusmiddel , så da tenker jeg det stopper der. Gidder ikke å gå rundt med en å være redd for å bli stoppet på gata.

• Liker 2
Skrevet

Jeg dropper det. Jeg har vært sammen med flere menn som røyker daglig og har hatt det grusomt i disse forholdende. Personer som røyker hasj daglig er egoistisk, ofte aggressive når de ikke er skeiv, lite empatiske og har avvikende virkelighetsforståelse der de er ute av stand til å se dette selv. I tillegg er de drit kjedelig å være sammen med rusmisbrukere forid det er sjeldent det skjer noe som helst, utover at de setter himmel og jord i bevegelse om de står i fare for å ikke kunne røyke på noe tid. De som røyker hasj passer bare med andre som bruker dop. 

Anonymkode: 0346e...b0d

• Liker 8
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg går!

Endret av Troyamin
Endret grunnet staveleifer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...