Gå til innhold

Etter flere måneder uten sex og uten kyssing og kos..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i all verden kan det starte på da? Jeg har vel aldri vært glad i sex, men skjønner at jeg må ha det i et forhold. 
Nå i natt la samboer seg på rommet til sønnen vår(som lå i vår seng) og sendte mld om jeg skulle komme dit.. Jeg burde gjort det, men føler meg litt som en bestilling da... Samtidig angrer jeg, skulle vel bare fått det unnagjort... Jo lengre tid, jo verre blir det. Men vi har ikke kysset på sikkert 6 mnd heller, og jeg føler det blir rart og kleint... Tips?! Erfaringer?!

Anonymkode: 8a00a...a9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det erveldig lite tiltrekkende med personer som er så initiativløse og tafatte. 

Du klager på lite intimitet, får tilbud, men velger å avstå. Og nå angrer du. 

Er du en liten prinsesse kanskje? 

Anonymkode: 3263b...a17

• Liker 1
Skrevet

Snakk om det. Lag en avtale om at dere skal kysse en gang om dagen, og skriv i kalenderen at dere skal ha sex på torsdag klokken 19 (bare et eksempel). Så gjennomfører dere der.

Men! Det viktigste er faktisk at dere snakker sammen, uten kommunikasjon så vil det blir vanskelig uansett.

Anonymkode: 75a0a...d91

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det erveldig lite tiltrekkende med personer som er så initiativløse og tafatte. 

Du klager på lite intimitet, får tilbud, men velger å avstå. Og nå angrer du. 

Er du en liten prinsesse kanskje? 

Anonymkode: 3263b...a17

Jøss, den var da aggressiv! 

Jeg ville lagt opp til date-night. Kle dere opp og forfør hverandre. 

Anonymkode: 4530c...a7f

• Liker 2
Gjest Kirsebæra
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke han mente det som en "bestilling", så hvis du føler det slik tror jeg dere må snakke om sex før dere begynner å ha sex oftere. En av dere, eller begge to, blir ikke sett. Ikke gå all inn med sexy undertøy etc. Low key. 

Jeg tror han bare savnet nærkontakt, kos og sex. 

Jeg vil anbefale at dere starter å snakke om sex. Kanskje når dere legger dere. Ligg litt inntil, og spør rett ut. Hvorfor er sex så vanskelig for tida?" "Jeg savner det, men vet ikke hvordan jeg skal ta initiativ lenger" da flyter praten. 

Kyss han god morgen, eventuelt når han drar på jobb. Gjør det til en vane. Kyss han når han kommer hjem også. Etterhvert gjør også han det. 

Det viktigste er kommunikasjon ❤️

Endret av Kirsebæra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...