AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Del Skrevet 26. november 2020 Hei. jeg er i uke 8 og har blødd i en uke ca. Noen dager bare bittelitt og andre dager litt mer som en start på menstruasjon. Jeg har tidvis vondt i magen og jeg føler jeg har en pågående spontanabort, er det vanlig at det kan ta litt tid før det setter skikkelig i gang eller burde jeg kontakte sykehuset? Anonymkode: 8cea6...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Del Skrevet 27. november 2020 Noen fossblør over kort tid, andre har mindre blødninger over lang tid. Du trenger ikke kontakte sykehuset med mindre du har smerter, men jeg ba i hvert fall legen om henvisning til sjekk hos privat gynekolog (gynekologkontoret tipsa meg om at det var mulig) for oppfølging. Det kan være lurt å ta blodprøver for å bekrefte synkende hcg, samt vaginal ultralyd. Anonymkode: 30c8f...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. november 2020 #3 Del Skrevet 27. november 2020 Du bør kontakte legen din og fortelle om blødningene, slik at du kan få en UL. Svangerskapsblødning er ikke uvanlig, men når det pågår over tid og du også har smerter så må det sjekkes opp. Når kroppen opplever SA kommer det som oftest ut veldig raskt. Jeg fikk ut alt 1-2 dager etter jeg opplevde den første blødningen på mine to SA'er. Men det er mulig du opplever MA. Det betyr at embryoet ikke kommer ut av seg selv, og du må ha medisinsk hjelp. Lykke til, og så krysser jeg alt jeg har for at dette bare er noen uskyldige blødninger 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 27. november 2020 #4 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) Jeg hadde småblødninger i 6 dager før 'alt' kom ut. Blødde så som en vanlig menstruasjon i ca en uke til. Ingen/svært lite smerter frem til dagen SA var faktum, da hadde jeg hva jeg kaller sterke menstruasjonssmerter i noen timer, ingen smerter dagene etterpå.. Endret 27. november 2020 av supernaturalfan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Del Skrevet 30. november 2020 Jeg får gå til legen, blør fortsatt og har smerter i magen men enten så setter det ikke ordentlig i gang eller så tror jeg det er noe annet galt inni der 😞 Anonymkode: 8cea6...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 30. november 2020 #6 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg får gå til legen, blør fortsatt og har smerter i magen men enten så setter det ikke ordentlig i gang eller så tror jeg det er noe annet galt inni der 😞 Anonymkode: 8cea6...3b7 Sender en klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Del Skrevet 2. desember 2020 Alt var helt tipp topp i magen heldigvis 🥰 ingen forklaringer på blødningene men kunne bare være noe så enkelt som skjøre slimhinner. Anonymkode: 8cea6...3b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Del Skrevet 2. desember 2020 Godt å høre, TS! Anonymkode: 7dd92...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 2. desember 2020 #9 Del Skrevet 2. desember 2020 Så bra 😁❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå