AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 merket ikke særlig til hormonene mine etter fødsel og frem til nå, kanskje litt mer følsom i tillegg til de kroppslige forandringene. nå 7 mnd etter tar jeg til tårene av absolutt alt!! ble fortalt at en bekjent skulle skille seg, gråt da og gitt. hadde aldri grått av dette før, selv om det er leit. hele meg er full av kviser, noe jeg heller ikke pleier å få. jeg har også fått helt vanvittig matlyst, den var borte hele svangerskapet og lenge etterpå. usikker på om det er hormonelt da? er dette normalt? sluttet å amme for mange mnd siden, så det har ikke sammenheng. syklusen har vært stabil og normal! Anonymkode: 23b5b...aac
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Opplevde akkurat det samme. Jeg er ts I denne tråden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1418035-plutselig-ekstremt-emosjonell-7-måneder-etter-fødsel/ Her gikk det verste over etter en måned ca. Kvelden blir ikke ødelagt av en redd barna reklame lenger 😂 uff.. Har lært at det er lurt å skjerme seg litt. Vet ikke om jeg blir 100% normal igjen da 🙈 Anonymkode: 1a8b3...e04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå