Mistyen Skrevet 23. september 2002 #1 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg har rota bort oppskriften min på eplekake i form (ikke langpanne). Noen som har en enkel en å dele med meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Lula Skrevet 23. september 2002 #2 Del Skrevet 23. september 2002 125g smør/margarin 2 egg 2dl sukker 6dl hvetemel 3ts bakepulver 2 1/4l melk Epler Sukker og kanel Kutt eplene i båter og bland dem med kanel og sukker. La det stå mens du lager kakedeigen: Smelt smør og avkjøl. Visp sammen egg og sukker lett. Tilsett mel, bakepulver, melk og smør. Bland sammen. Hell i smurt, strødd form (ca. 2 liter). Legg eplebitene i kakedeigen og stek i 1 time ved 175 C. Godt ja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #3 Del Skrevet 23. september 2002 Hei Lula. Dette er omtrent samme opskrifta som jeg bruker, MEN det er vel ikke 2 1/4 liter melk? Skal sikkert være desiliter (dl) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 24. september 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 24. september 2002 Tusen takk, da blir det eplekake på Mistymannen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Lula Skrevet 24. september 2002 #5 Del Skrevet 24. september 2002 SELVSAGT er det desiliter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå