Gå til innhold

Innafor å pynte til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når syne dere det er innafor å pynte til jul? 

Anonymkode: 22c2d...46d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå i helgen er det vel det ja. Mange har hengt opp lys ute og i vinduer litt.

Anonymkode: 25c32...763

• Liker 1
Skrevet

Det er masse lys i vinduene rundt omkring ☺️ Syns det er så koselig!

Anonymkode: 1dbc0...a97

• Liker 2
Skrevet

1 desember begynner jeg.

Anonymkode: 19e47...9e1

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal pynte inne til helga! 

Anonymkode: 25ff8...02e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når syne dere det er innafor å pynte til jul? 

Jeg synes du kan pynte når du vil. Jeg synes du kan ha juletreet og nissene dine oppe året rundt, om du trives med det. Det plager ikke meg det minste, selvsagt. Bare jeg slipper å pynte i det hele tatt så er alt helt innafor.

Anonymkode: 76b40...b79

• Liker 1
Skrevet

Jeg pynter i morgen. Ser mange av naboene har pyntet allerede, det er så koselig. 

Anonymkode: 4310c...065

• Liker 1
Skrevet

Normalt sett ikke før desember....men i år trenger jeg litt ekstra jule hygge så jeg kjørte på med julepynt nå på mandag 😄 

Skrevet
Emet skrev (Akkurat nå):

Normalt sett ikke før desember....men i år trenger jeg litt ekstra jule hygge så jeg kjørte på med julepynt nå på mandag 😄 

støtter den!

• Liker 1
Skrevet

Her kommer all pynten fram i helgen, både ute og inne.
Gleder meg. Trenger masse kos og hygge framover nå i denne mørke, triste og tunge tiden🌟📻🎶 🍫❄️☃️♥️🎄🔔🎁🎅🏻

Anonymkode: a8994...fdc

Skrevet

Normalt er jeg tradisjonell på det med pynting, pleier å pynte til advent først med julestjerne/stake, lilla lys og noen av sesongens blomster som svibler og amaryllis. Selve julepynten i form av juletre, engler, røde detaljer og diverse kommer vanligvis ikke fram før etter 20. desember. 

Men akkurat i år tror jeg at julepynten får lufte seg litt tidligere, kanskje rundt 10. desember... Når alt av julebord, konserter og sosiale samlinger er avlyst, må man gjøre det man kan for at julestemningen skal komme likevel. 

Anonymkode: 2b10c...20f

• Liker 2
Skrevet

Her har huseieren pyntet med lys utenfor her jeg bor, men på søndag skal jeg finne frem julestjernen å ha i vinduet. Pynt når du vil TS og alle andre.

Anonymkode: 25c32...763

Skrevet

Jeg kunne gjerne begynt nå, men har ikke tid😅 Kanskje jeg rekker neste helg

Anonymkode: 12501...0a4

Skrevet

Er et annledels år i år, så i år er det lov. 

Anonymkode: 4e3fc...bdd

• Liker 1
Skrevet

Er det innafor for deg, så er det. Får et langt bedre liv om du går etter ditt eget indre kompass, og er likeglad med hva andre mener.

Anonymkode: 067d3...321

Skrevet

Jeg tenker at det er best å vente med julepynten, så den ikke har et månedstykt lag støv når jula begynner.

Likevel kan du for all del pynte! Lys ute har lite med jul å gjøre, det er mer for å markere mørketida, så kjør på! Det er også på tide å pynte til advent, så heng opp stjerne i vinduet, hvite eller lilla duker på bordene.og masse hvite eller lilla lys. 

Anonymkode: 10d44...072

Skrevet

På søndag er det først søndag i advent og da skal advent stjernen tennes. Ikke før. Ser mange har tent dem, men jeg mener det er feil. Noen har hatt lys i stjernen i 14 dager allerede. Holder på tradisjonen jeg. Synes det var så koselig før i tiden når folk faktisk holdt seg til første søndag i advent. Da gikk det fra å være mørkt til å skinne julestjerner i alle folks vinduer samtidig. Da kom også julestemningen. Nå henger folk opp julepynt når de ønsker. Det er ikke det samme. Det ødelegger synes jeg. Butikkene starter også altfor tidlig med salg og. Det er nok de som er årsaken tror jeg.
Etter at stjernen har kommet opp, så pyntes det her litt og litt mot jul. Ikke alt opp på en gang. Juletreet vårt er ekte edelgran etter mannens ønske, så det kommer opp noen dager før julaften. Kanskje inntil en uke før. 😊🎄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...