Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ...gjest..
Skrevet

Hva syns dere om mineral make up? Er det noe å satse på, eller er den bare oppskrytt????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det kommer an på hudtypen din. Den skal være beregnet til alle hudtyper, men personlig har jeg tørr hud, og kunne aldri brukt mineralfoundation på regelmessig basis, fordi huden blir veldig tørr av det. Et par ganger i uken er maks for min del.

Fordeler:

*Flott resultat

*Lett å legge

*sitter godt

Gjest ..gjest..
Skrevet

Å ok, jeg har tørr hud jeg også så kan ikke bruke det daglig da.. Men blir det et bedre resultat en foundation? Er det dekkende og ser naturlig ut?

Gjest Gjesta
Skrevet

Dekkende OG naturlig er vel motsetninger, i hvertfall i mine øyne. Men du kan bygge opp dekkevnen gradvis, så du kan nok få det så dekkende du vil. Selv foretrekker jeg å bruke et så tynt lag som mulig. Dessverre hvis du har tørre flak eller partier, vil den tørre finishen framheve dette.

Gjest ..gjest..
Skrevet

Hehe, ja det er jo sant.. Men hadde jo vert flott med noe som var begge deler.. :D

Takk for svar!!! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

For at jeg ikke skal høres så negativ ut: Jeg har fått kommentarer på hvor fresh jeg ser ut når jeg har brukt mineralfoundation, fra folk som ikke står meg så nær. Det er vel også hovedgrunnen til at jeg bruker den til tross for at huden kan bli litt tørr.

Gjest ..gjest..
Skrevet

Å så flott da!! Tror kanskje jeg skal prøve den jeg :)

Gjest Elisabeth AA
Skrevet
Hva syns dere om mineral make up? Er det noe å satse på, eller er den bare oppskrytt????

Jeg synes produktene jeg har prøvd er bra,jeg! Disse blir lettere på huden enn for eks en fet makeupkrem...det har nok gjort sitt til at huden min er blitt penere. Før jeg begynte hadde jeg litt uren hud så jeg brukte derfor en del pudder/foundation for å dekke og jeg gikk ikke often uten sminke. Det ble i det mestet laget for huden,så når jeg gikk over til mineral sminke følte jeg at huden ble sminket godt nok,men ble ikke så fettete som av tunge makeupkremer/pudder.

Jeg synes foundationen dekker utrolig bra og allikevel ser naturlig ut...huden blir jevnet ut,ikke sparklet over liksom. Vil også nevne som et pluss at produktene er svært drøye selv om de kan virke litt dyre når man går til anskaffelse av dem...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker mineral foundation og øyenskygge, og er fornøyd med resultatene - lett og "renslig" å legge, og ser bra ut.

Men jeg er litt usikker på om huden min reagerer på foundationen...syns jeg har fått mer problemer med den siden jeg begynte.

Drøye i bruk er den, så man får jo ganske mye for pengene! :)

Skrevet

Jeg har brukt mineralsminke i over et år nå, og kommer aldri til å bytte tilbake til "vanlig" sminke. Er kjempefornøyd --- synes det dekker veldig bra samtidig som det ser naturlig ut :)

Gjest Brunetten_
Skrevet
Jeg har brukt mineralsminke i over et år nå, og kommer aldri til å bytte tilbake til "vanlig" sminke. Er kjempefornøyd --- synes det dekker veldig bra samtidig som det ser naturlig ut :)

Sammer her. Den er fantastisk.

Har forresten funnet ut at den er kjempe bra for folk med fet hud (i hvertfall for meg).

Hvis jeg har hatt et kviseutbrudd eller to så hjelper faktisk denne foundationen. Bruker jeg denne foundationen et par dager på rad så er kvisene tørket ut. ;)

Skrevet

Ja ,tror nok den er best for normal til fet hud.

• 10 måneder senere...
Skrevet

Hos hudpleiere og på sider som f.eks. www.pureluxcosmetics.com og www.colorfulsprinkles.com

Jeg er også fornøyd med mineralfoundationen min. Jeg har en fet hudtype og mineralsminke er genialt for meg. :-D

Gjest Gjest
Skrevet

mineralsminke passer ikke huden min i det hele tatt. har i utgangspunktet blandingshud, men huden min ser tørr og flakete ut med mineralsminke, samme hvor godt jeg har preppet den. lette, transparente glansfoundationer er mye bedre synes jeg, ser friskere og mer naturlig ut. jeg liker nemlig ikke å ha for matt hud, det ser så... sminket ut!

Gjest Gjest
Skrevet

Mineralsminke er genialt. Jeg har tendenser til fet hud, og den er virkelig fantastisk.

MEN, det ser absolutt ikke naturlig ut hvis man skal ha den veldig dekkende. De første gangene jeg brukte mineralfoundation så hadde jeg for mye pudder på kosten, og resultatet ble ikke bra, jeg så sparklet ut. Et tynt lag derimot, er nærmest usynlig.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg hadde i egentlig tenkt å kjøpe med ID mineral pudder, men nå ble jeg i tvil. Synes at det høres ut som den passer best for en fet hudtype, Jeg har tørr hud med litt atopisk eksem, bruker bare pudder til fest bruk, med andre ord ikke så ofte, men nå blei jeg i tvil om å kjøpe id pudder, noen som har noen råd å gi meg?

Skrevet
Jeg hadde i egentlig tenkt å kjøpe med ID mineral pudder, men nå ble jeg i tvil. Synes at det høres ut som den passer best for en fet hudtype, Jeg har tørr hud med litt atopisk eksem, bruker bare pudder til fest bruk, med andre ord ikke så ofte, men nå blei jeg i tvil om å kjøpe id pudder, noen som har noen råd å gi meg?

Høres ut som min hud, tørr og med eksem... Jeg bruker ID stort sett hver dag, og er superfornøyd. Kommer ikke til å gå tilbake til vanlig foundation! Har ikke hatt problemer med at huden blir tørr av den. Men det er vel litt individuelt, vil jeg tro. Jeg begynte med ID samtidig som jeg byttet til Dr. Hauschka hudpleie, og huden min har blitt mye bedre etter dette. Mulig det er en sammenheng...

Gjest Gjesta
Skrevet

Mineralsminke tåles gjerne godt av huden, men passe på at alle tørre flekker (eksem) og ujevnheter framheves mer av mineralfoundation enn av flytende foundation.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Så du mener at jeg kan bruke id pudder selv om jeg har tørr hud, med en annen make-up krem under?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...