Lucy283 Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Hvordan møtte dere mannen eller konen deres? Eller samboeren:)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Felles hobby, treningsrelatert Anonymkode: b5ffd...add
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 vi møttes hos venninnen min ganske så tilfeldig. Jeg sendte melding kl 17.30 en fredagskveld og spurte om hun hadde noen planer, eller om vi skulle ta et glass vin. Fikkraskt svar, bare et glass?? ta med hele flasken du og kom om en times tid:) Da jeg kom spiste vi middag også spurte hun om det var greit at en ff kom på besøk. Ikke noe problem for min del, jeg var godt nedi vinglasset. Han hadde tilfeldigvis fått besøk av en kamerat som kjedet seg som stakk innom rett før han skulle reise og hang seg på. Så når de to kom forsvant jo venninnen min og ff rask og jeg og han ble sittende å snakke. Jeg falt pladask! Vi møttes igjen uken etter, og ble raskt et par. Full match fra begge sider. Nå er vi samboere og venter barn. Anonymkode: f38e5...5fe 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 På Spraydate for de som husker det Anonymkode: d3616...c42
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): vi møttes hos venninnen min ganske så tilfeldig. Jeg sendte melding kl 17.30 en fredagskveld og spurte om hun hadde noen planer, eller om vi skulle ta et glass vin. Fikkraskt svar, bare et glass?? ta med hele flasken du og kom om en times tid:) Da jeg kom spiste vi middag også spurte hun om det var greit at en ff kom på besøk. Ikke noe problem for min del, jeg var godt nedi vinglasset. Han hadde tilfeldigvis fått besøk av en kamerat som kjedet seg som stakk innom rett før han skulle reise og hang seg på. Så når de to kom forsvant jo venninnen min og ff rask og jeg og han ble sittende å snakke. Jeg falt pladask! Vi møttes igjen uken etter, og ble raskt et par. Full match fra begge sider. Nå er vi samboere og venter barn. Anonymkode: f38e5...5fe Ååå fin historie❤️ Anonymkode: df95d...5a4 1
Peppop Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 Tinder. Eneste mannen som aldri skrev om eller vinklet samtalen inn på sex. Inviterte meg ut og vi var på date i 11 timer. Full klaff og straks er vi samboere etter 9 mnd sammen. 3
Trolltunge Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 Jeg var litt tøff i kjeften og sa at jeg skulle sjekke opp den flotteste mannen vi traff på da jeg var på tur med venninner. Han ble pekt ut som det. Jeg hadde jeg jo malt meg selv inn i et hjørne, og måtte gå for det, eller avsløre meg selv som stor i kjeften, men egentlig feig. 🤦♀️ 18 år, ekteskap og to barn. Fikk bra uttelling for å være tøffere enn jeg egentlig er iallefall. 😊 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 Tinder 😊 Anonymkode: 4e678...567
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #12 Skrevet 26. november 2020 Møteplassen😊 Anonymkode: c8bb6...be5
bergenser Skrevet 26. november 2020 #14 Skrevet 26. november 2020 Han bodde i samme kollektiv som en god kompis av meg, etter at jeg hadde overtalt kompisen min til å flytte inn der. hadde en magefølelse på at det ville komme noe godt av det for noen at han bodde der Ble venner med ham, og vi var nære venner i 6.5 år før vi plutselig fant oss i sittuasjonen at vi faktisk var singel på samme tid. Da kom det frem at vi faktisk hadde hatt følelser for hverandre på avstand over tid begge to. Vi har latt ting ta den tiden vi begge trenger med å bare være kjærester. Nå har vi vært kjærester i tre og et halv år, samboere i en måned, og i desember kommer vårt første felles barn Så nå er det oss to, hans tre barn fra tidligere ekteskap og mine to katter, og snart ett barn til. Ett herlig kaos 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #15 Skrevet 27. november 2020 Via webcam chat på erotikknett 😉 Møttes for uforpliktende knulling, og vipps så har det gått 10 år, og 4 år som gift 😊 Det romantiske med det er at ingen av oss lette etter en partner, det bare klaffet perfekt helt av seg selv ♥️ Anonymkode: 1f10c...55c 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #16 Skrevet 27. november 2020 Tinder. Vært samboere i 4 år nå og venter vårt første barn😀 Anonymkode: 4e59a...b0f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #17 Skrevet 27. november 2020 Traff henne på Kiwi, hun stod bak meg i køen da jeg kjøpte to bokser med snus. Da jeg pakket varene overhørte jeg at hun spurte etter samme type snus som jeg bruker, men at de da var utsolgt. Da så jeg mitt snitt og tilby den ene boksen min til den høye, vakre blondina og vipps, så er vi samboere på fjerde året med en liten baby ilag. Anonymkode: 91532...915 9
Nuka Skrevet 27. november 2020 #18 Skrevet 27. november 2020 Hos broren hans i romjula som var en kompis av daværende flamme. Opptatte begge to og respekterte det. Ble single og møttes igjen da broren ble en kompis av meg så var det i gang 😅
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #19 Skrevet 27. november 2020 på studentbyen, vi delte kjøkken og bad.. fin måte å treffes på, slapp å sitte og vente på neste melding eller neste treff, da vi møttes daglig. Begynte raskt å bli en varm tone, felles middager og flørting. Nå er det gått 20 som par, og vi har to barn sammen.. Anonymkode: 4b6fb...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #20 Skrevet 27. november 2020 På universitetet, spilte i samme universitetssorkester. Han spilte (spiller) så fint, dyktig og flink og en imponerende klang i instrumentet. Godt førsteinntrykk😍 Motstand har vi møtt på gjennom årene, men vi er gift og har barn, selvom vi ikke spiller i et orkester sammen😂 Anonymkode: 96590...f16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå