Gjest Gjest_gjest3_* Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Hei Jeg skal til USA leeenge Hva kjøper dere der borte hva er billig eller som bare går ann å få tak i der. Hva med andre ting en må få med seg, sjokolade spa og sånt kanskje :D
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Jeg bodde 2 år i usa, og det jeg savner er all den sminken du FÅR om du kjøper noen produkter! F.eks kjører Clinique kampanjer hvor du må kjøpe produkt(er) for f.eks 20 dollar. Da får du en toalettmappe med f.eks en leppestift (full size), liten parfyme,liten hudkrem, lipliner, øyenskygge osv. Så dette er nok det første JEG ville ha sjekket ut om jeg reiste over igjen!
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2005 #3 Skrevet 5. august 2005 (endret) Hei! Bor her naa, og alt er egentlig ett maa haa, hehe, neida. Men jeg anbefaler Target (der har de alt du ikke visste du trengte og mere til) Kohls (billige klar) Marshalls (her selger de merkeklar BILLIG) TJ MAX (samme som Marshalls, men andre merker) Nordstrom RACK(billige nordstrom (som er en kjede) klar) Mejer (omtrent samme som Target) Costco (samme som smart club, men mye festlig der) Rocky Mountain Chocholtae factory (nylaget fersk sjokolade HVER dag) Cold Stone (Iskrem butikk) Ellers lonner det seg aa finne OUTLETS, hvor de har de samma varene som i butikkene, bare at de koster 50% mindre:) Sminke og alt mulig er jo generelt billigere, har di noen spes interesser osv osv ? Hvor lenge skal du bli? Og hvor skal du spor jeg da:) hehe... xx Endret 5. august 2005 av Skittlejente
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 Hei! Bor her naa, og alt er egentlig ett maa haa, hehe, neida. Men jeg anbefaler Target (der har de alt du ikke visste du trengte og mere til) Kohls (billige klar) Marshalls (her selger de merkeklar BILLIG) TJ MAX (samme som Marshalls, men andre merker) Nordstrom RACK(billige nordstrom (som er en kjede) klar) Mejer (omtrent samme som Target) Costco (samme som smart club, men mye festlig der) Rocky Mountain Chocholtae factory (nylaget fersk sjokolade HVER dag) Cold Stone (Iskrem butikk) Ellers lonner det seg aa finne OUTLETS, hvor de har de samma varene som i butikkene, bare at de koster 50% mindre:) Sminke og alt mulig er jo generelt billigere, har di noen spes interesser osv osv ? Hvor lenge skal du bli? Og hvor skal du spor jeg da:) hehe... xx ← Cold stone, er det den iskrembutikken hvor de "smasher" isen på en steinplate med to spader? Synes jeg husker det fra min tid som au pair i san fransisco men kan hende jeg tar feil
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 7. august 2005 #5 Skrevet 7. august 2005 Takk for tips! Til Miss_alexandria: Jeg skal til Washington (staten) litt utenfor Seattle! Så jeg skal ta med tipsene deres i kofferten (en relativt tom en så jeg ar unnskyldning til å kjøpe nytt:)) Billig sminke og merke klær høre supert ut! Og Cold stone, nam! Høres litt ut som Cold Rock som de har i Australia!
Kelsey Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 Takk for tips! Til Miss_alexandria: Jeg skal til Washington (staten) litt utenfor Seattle! Så jeg skal ta med tipsene deres i kofferten (en relativt tom en så jeg ar unnskyldning til å kjøpe nytt:)) Billig sminke og merke klær høre supert ut! Og Cold stone, nam! Høres litt ut som Cold Rock som de har i Australia! ← Hvor i Seattle skal du? Jeg kom for noen måneder siden tilbake fra et års opphold i Seattle. En flott by. Du kommer nok til å ha det gøy der! Butikker burde jo jeg kunne hjelpe deg med, men det står helt stille for meg nå. Jeg får mimre litt og se om jeg kommer på noe litt senere
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #7 Skrevet 8. august 2005 Takk for tips! Til Miss_alexandria: Jeg skal til Washington (staten) litt utenfor Seattle! Så jeg skal ta med tipsene deres i kofferten (en relativt tom en så jeg ar unnskyldning til å kjøpe nytt:)) Billig sminke og merke klær høre supert ut! Og Cold stone, nam! Høres litt ut som Cold Rock som de har i Australia! ← Lykke til på turen! Du kommer nok til å finne masse fint du har lyst på Jeg for min del håper å få tatt en tur til San Fransisco i løpet av høsten, så da har sikkert du noen par tips til oss
Gjest mirami.. Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 Hei Jeg kommer heller ikke på noen navn nå, men de har mange supre billige lagersalg/utsalg, og særlig billige merkeklær/sko! Jeg kommer ikke på hva de heter i det hele tatt (skikkelig irriterende!) men skal si i fra! God tur!!
Gjest gjesten Skrevet 11. august 2005 #9 Skrevet 11. august 2005 Stort sett er alt av amerikanske merker billige i USA. Så om du f. eks liker Levis bukser kan du få de til en veldig rimelig penge. Outlet malls (fabrikk utsalg) er et must. Finns over alt, bare å spørre i resepsjonen på hotellet. De vet garantert hvor det er et.
Tulipan Skrevet 11. august 2005 #10 Skrevet 11. august 2005 HEi!!!! Dersom du har dilla på undertøy så er Victorias Secret det rette stedet. JEG ELSKER den butikken. OG for ikke å snakke om: Abercrombie&Fitch, GAP, Old navy, New York and Company, Express, Banana Republic. Kohls kan virkelig anbefales. Fikk min Levi's bukser der til den nette sum av 21$. Jeg elsker de buksene. Nå er de snart helt utslitte.... Gled deg!!!!! Jeg reiser forresten i November. Gleder meg som et lite barn på julaften
Gjest nika.. Skrevet 11. august 2005 #11 Skrevet 11. august 2005 Nå vi er inne på shopping i usa, blander meg inn jeg Hvilke jeans er "in" i usa? Noen som har peiling? Husker en tidligere tråd her (som jeg ikke finner) hvor det var en som sa at Lee var for eksempel ikke kult i det hele tatt (?) også nevnte hun noen som var det, har noen peiling???
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2005 #12 Skrevet 11. august 2005 Lucky er ett merke som er "kult", de har mye kule bukser og...ANBEFALES! Ellers saa har butikkene Abchrombie&Fitch (sikkert ikke stava det riktig ) mye bra bukser, og det er ett populart merke, eller Hollister. Dette er "normal pris jeans, men det er jo og butikker som har jeans opp i 250 dollar, som er bukser som "superstjernene" kjoper, men de kan jeg ikke navnet paa.. Ellers er det Levis, som man faktisk kan faa ned i 11 dollar paa outlets innimellom... (hohoho, skikkelig fornoyd med det kjopet ) Lee er IKKE kult nei, det er bare kjerringbukser(mener ikke aa fornarme noen her, men veit ikk eom noen annen beskrivelse) xx
Gjest gjestenma Skrevet 12. august 2005 #13 Skrevet 12. august 2005 Lucky er kult ja, og levis Diesel vet jeg ikke?
Tekumseeh Skrevet 12. august 2005 #14 Skrevet 12. august 2005 True Religion er også jeans som er i skuddet. Og de får man ikke kjøpt i Norge De selges på bl.a. Bloomingdale's har jeg hørt... Kan du kjøpe med en til meg?
Gjest Gjest_Mira_* Skrevet 25. august 2005 #16 Skrevet 25. august 2005 Hehe, etter å ha funnet ut her på kg at Victorias secret er både eksklusivt og billig, vil jeg også anbefale den!!!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå