AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Dere som synes dere har et godt kjærlighets forhold til partner, hvordan vil dere beskrive forholdet? Innebærer vanskelige perioder tvil, eller står dere støtt ved valget om hverandre hele tiden? Har dere hatt vanskelige perioder der du har tenkt at den eneste løsningen var å gå, men fikk ordnet opp i det? Og har kjærligheten føltes sterk etter på? Anonymkode: fef7d...982
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Her er det ingen tvil. Jeg har det vanskelig nå pga helseproblemer, han står støtt ved min side og hjelper. Vi er stabile. Har ikke hatt vanskelige perioder, fordi vi er gode til å kommunisere, og til å ta tak i problemer som oppstår. Ja, tunge perioder pga helse og sykdom, men ikke vanskelig i den grad at det noen gang har vært tvil om at det er oss. Vi er hverandres nærmeste, vi elsker hverandre, vi respekterer og prøver å forstå hverandre. Det er en ro og trygghet som er veldig behagelig og god. Jeg vet han er der for meg, og han vet jeg er der for han ❤️ Anonymkode: 7191b...804 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Vært sammen i 7 år. Har aldri tvilt på følelsene mellom oss. Kranglet så busta fyker og huset rister iblant ja, men en time senere ligger vi i hverandres armer og ler av det hele. Føles som min sjelevenn, kan ikke se for meg noen jeg hadde passet bedre sammen med mtp. kjemi, interesser, verdier og seksuell tiltrekning. FULL POTT! Anonymkode: 9552f...300 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 Jeg vurderte en lang periode å gå fra kjæresten, fordi han var sjalu og eiesyk. Ikke kontrollerende, akkurat jeg har vært borti det òg så jeg vet forskjellen. Men han blei så voldsomt engstelig, som at jeg skulle skade ham ved å ha et sosialt liv og delta på ting. Jeg tenkte at her må jeg bare være lur. Og se om situasjonen kommer seg. Jeg satte en konkret frist. Jeg lovde meg sjøl at jeg skulle leve sammen med ham en viss tid. Og så skulle jeg gå hvis ting ikke ble bedre. De blei bedre 🥰 Anonymkode: 583af...406 3
Gjest andysowhat Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 (endret) Jeg har aldri tenkt på å forlate noen partner jeg noen gang har hatt. Men har fortsatt hatt 4 partnere så langt... Det forholdet jeg har nå, virker veldig bra... På sitt vis... Vi har våre problemer så klart. Men det virker som at hun jeg har nå ikke har tenkt å gi seg til verdens ondskaper. Så jeg er veldig fornøyd. Endret 26. november 2020 av andysowhat
Maggi2 Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 Elsk/hat her 😅 Han er ikke akkurat god på å diskutere og har bra temperament, så det har blitt slengt diverse ukvemsord i min retning opp igjennom. Jeg har en tendens til å bli gående og dvele ved ting han sier (selv om jeg kanskje vet at han ikke mener det innerst inne) derav "hatet." Jeg er en mer positiv type og mye mindre irritabel selv, men tar mwg virkelig nær av ting han sier når han er sint. Samtidig er han morsom, cool, digg å se på, jeg tenner skikkelig på ham, og vi har mye gøy sammen. Derav elsk. Vi har småbarn, og jeg gleder meg litt til å få litt mer alenetid en gang.. (Har ikke hatt alenetid uten barn på 2.5 år, så ikke rart det blir litt gnisninger😱) Vært sammen snart 6 år..
flygefisk1 Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som synes dere har et godt kjærlighets forhold til partner, hvordan vil dere beskrive forholdet? Innebærer vanskelige perioder tvil, eller står dere støtt ved valget om hverandre hele tiden? Har dere hatt vanskelige perioder der du har tenkt at den eneste løsningen var å gå, men fikk ordnet opp i det? Og har kjærligheten føltes sterk etter på? Anonymkode: fef7d...982 Vil beskrive det som fantastisk, vi begge elsker hverandre så utrolig høyt og vil dele resten av livet sammen. Vi krangler egentlig aldri, og selv når en eventuell krangel eller diskusjon oppstår - så står vi selvfølgelig støtt ved hverandre selv om. Vi prater ofte om at vi er spesielle ifh til andre par, siden vi står så utrolig nære hverandre og prater om alt, vi er hverandres næreste både venn og kjærlig. Vi får frem vårt indre barn, er barnslige og "leker" mye - og er hverandres drivkraft. Så syntes det er veldig vakkert Står sterkt uansett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå