Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette i ett området hvor den egentlig skulle vært stengt. Han drar uansett min mening.

Er det da feil å be om 10 dager karantene? Er redd det blir smitte der og jeg får pålagt karantene og mister min lønn i 10 dager. Sier dette til han, men han sier bare at det ikke skjer noe.

Hva hadde du gjort?

Anonymkode: f72bf...09e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper noen gir meg råd. Han sier han går uansett. For 1 uke siden ville han ikke pga korona. Jeg vet han vil bli sint på meg da jeg vil ta en karantene. Jeg har flere rundt meg i risikogruppen og vil helst ikke ødelegge jula. Er dette for mye å forlange?

• Liker 1
Skrevet

Hvis han blir smittet og du må i karantene, hvorfor mener du at du mister lønn??

Anonymkode: 6928c...b75

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis han blir smittet og du må i karantene, hvorfor mener du at du mister lønn??

Anonymkode: 6928c...b75

Hun har vel sikkert vakter og ikke faste arbeidstider?

Til TS: Ja, jeg ville sagt rett ut at han ikke får sette foten sin inn døra di dersom han drar på et utested med den holdninga. Hadde han vært av den forsiktige typen og skulle treffe noen for en pils hadde det kanskje vært én ting, men når han sier rett ut at " at det ikke skjer noe" hadde jeg ikke stolt på han, haha.

• Liker 4
Skrevet
LillEve skrev (5 timer siden):

Hun har vel sikkert vakter og ikke faste arbeidstider?

Til TS: Ja, jeg ville sagt rett ut at han ikke får sette foten sin inn døra di dersom han drar på et utested med den holdninga. Hadde han vært av den forsiktige typen og skulle treffe noen for en pils hadde det kanskje vært én ting, men når han sier rett ut at " at det ikke skjer noe" hadde jeg ikke stolt på han, haha.

Ikke direkte utested, men en klubb hvor en møter de fra sitt eget land. De skal se tv fra sitt hjemland da de har nasjonaldag. Saken er at denne klubben skulle vært stengt ifølge kommunen. Alt annet er stengt ned. 

• Liker 1
Skrevet

Hans unnskyldning er at folk bor i en kommune og jobber i en annen. 

Skrevet

Vel, hadde jo vært kjempekjipt om du må i karantene seinere og ikke kan gå på jobb...Min søster jobber i et yrke hvor hun ikke kan møte gud og hvermann nå i tiden fremover pga jobben krever at hun har minimalt kontakt med andre med mindre det er familie. 

Så jo, du kan si til han at pga jobben din kan ikke dere møttes siden du vil ikke bli smitta, for da kan du ikke gå på jobb om det skjer. 

Anonymkode: 82ba3...3b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, hadde jo vært kjempekjipt om du må i karantene seinere og ikke kan gå på jobb...Min søster jobber i et yrke hvor hun ikke kan møte gud og hvermann nå i tiden fremover pga jobben krever at hun har minimalt kontakt med andre med mindre det er familie. 

Så jo, du kan si til han at pga jobben din kan ikke dere møttes siden du vil ikke bli smitta, for da kan du ikke gå på jobb om det skjer. 

Anonymkode: 82ba3...3b0

Jeg sier det, men han sier at det ikke skjer noe. Han blir også sint på meg. Jeg mener at det burde være greit at han går på klubben og vi ses 10 dager etter det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sier det, men han sier at det ikke skjer noe. Han blir også sint på meg. Jeg mener at det burde være greit at han går på klubben og vi ses 10 dager etter det. 

Forstår han ikke alvoret med corona? Er han kongen over alt sammen og kan bestemme hvem som blir smittet eller ikke? Jeg støtter deg , ts og hadde gjort det samme, bråk eller ei. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ringt kommuneoverlegen og varslet, slik at politiet kom og stengte hele arrangementet. 

Anonymkode: 5c284...5ac

• Liker 7
Skrevet

Du må varsle, selvfølgelig.

Anonymkode: bb873...60b

• Liker 2
Skrevet

Hvor ligger denne klubben hen? Det er sikkert noen her som kan anmelde dem for deg...

Jeg forstår jo at han har lyst til å gå dit, men det er jo utrolig dumt akkurat nå. 

Men du mister ikke lønn om du blir pålagt karantene, du får sykemelding. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, men dette syns jeg jo er fair.. Syns det blir litt voldsomt å varsle på stedet din egen kjæreste skal være. Men han må være med på at han da ikke får se deg på 10 dager, det er helt rett og rimelig at du krever med tanke på jobben din.

Skrevet

Hvis dere ikke er samboere, så kan han SELVSAGT ikke nekte deg å holde deg unna han i 10 dager! Hvis han tvinger seg inn til deg, så er han ikke klok, og da har du større problemer i livet enn corona

Anonymkode: 89b04...9ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er han fullstendig idiot? Han kan da vel ikke vite om noen som kommer dit er smittebærer. Og den dummeste unnskyldningen er vel den at noen bor i en kommune og jobber i en annen kommune. Snakk om kronidiot.

Anonymkode: a0085...62f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...