Gå til innhold

Skulle fått mensen for 5 dager siden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skulle hatt mensen for 5 dager siden, har tatt graviditetstest og den er negativ. 
Hva kan dette være? 
Jeg har ikke vært unormalt stresset eller noe slikt. Har noen opplevd dette før?

Tenker å dra til legen på mandag for en blodprøve om mensen ikke har kommet innen det.

Anonymkode: b930f...484

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt umulig for oss å vite 

Anonymkode: 6d8cf...b97

• Liker 1
Skrevet

Vet du når eggløsning var? Hvis ikke er det ingen grunn til å gå til legen 😉

Eggløsning kan ha kommet senere enn du antok. Det kan skje innimellom at kroppen prøver å slippe et egg, men ikke greier det. Da prøver den som regel å prøve å slippe egget på nytt etter noen dager/uker. 

Jeg er samme eksempel denne måneden. Pleier å kunne si ned til klokkeslettet omtrent når mensen kommer. Denne måneden ble eggløsning 1,5 uke for sein. Skulle hatt mensen forrige uke, og den har enda ikke kommet. Stresser ikke over det fordi, 1 jeg ønsker å bli gravid, 2 jeg vet det ikke har gått nok dager etter hvor forsinket eggløsningen var. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Niny said:

Vet du når eggløsning var? Hvis ikke er det ingen grunn til å gå til legen 😉

Eggløsning kan ha kommet senere enn du antok. Det kan skje innimellom at kroppen prøver å slippe et egg, men ikke greier det. Da prøver den som regel å prøve å slippe egget på nytt etter noen dager/uker. 

Jeg er samme eksempel denne måneden. Pleier å kunne si ned til klokkeslettet omtrent når mensen kommer. Denne måneden ble eggløsning 1,5 uke for sein. Skulle hatt mensen forrige uke, og den har enda ikke kommet. Stresser ikke over det fordi, 1 jeg ønsker å bli gravid, 2 jeg vet det ikke har gått nok dager etter hvor forsinket eggløsningen var. 

hadde du positive (og negative) el tester? Eller bare temping?

Anonymkode: a5e37...073

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hadde du positive (og negative) el tester? Eller bare temping?

Anonymkode: a5e37...073

EL slim rett før jeg forventet, men bare negative EL tester. Ingen andre vanlige kroppslige tegn. 

Halvannen uke senere var jeg tom for EL tester. Kjente derimot de andre vanlige kroppslige tegnene mine, og tempen hoppet dagen etter. 

Så bekreftet med temping at EL aldri kom, så at den dukket opp 1,5 uke senere 😉

Skrevet

Hadde eggløsning 4 november

Anonymkode: b930f...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...