Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en makeupkrem/foundation som gir litt glød. Kjøpte en fra Niva Beaute for noen år siden som jeg likte veldig godt, men nå har den gått ut av handelen (selvfølgelig!)

Ser i Det Nye denne mnd. at de anbefaler en krem fra Makeupstore.....Noen som har prøvd denne? Tror jeg leste at den var med gullskimmer, så det høres litt voldsomt ut...

Jeg vil IKKE ha med glitter, bare glød om dere skjønner.

Kjøpe også en bitteliten flaske med "light-drops"(?) fra Biotherm(?)for å blande i foundation, men synes ikke det gav nok effekt.

Så om noen sitter inne med en knallgodt tips, er jeg takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror Clarins har en makeupkrem som gir glød. Ellers gir mineralfoundation fra Bare Escentuals et resultat med litt skimmer i, hvis du ikke bruker det mattende løspudderet som hører til.

Gjest Gjest_ADA_*
Skrevet

Ja, jeg har en foundation fra Clarins som gir glød-den heter True Radiance. Den dekker ikke så veldig mye,men jeg fin og naturlig farge.

Om jeg skal ut og ønsker enda mer glød og skimrende hud,bruker jeg blande denne foundationen med en skimmerkrem fra Revlon eller stryker over en del skimmerpudder fra Revlon over den vanlige foundationen. Det funker bra,men ikke på dagtid-da avsører man lett skimrende prosukter.

Husk også: Peel huden jevnlig og masser ansiktet med vekselvis kaldt og varmt vann-da øker blodsikrulasjonen og huden vil få fram mer glød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...