Gå til innhold

Var redd de skulle tro jeg stjal, så jeg prøvde å kjøpe en handlekurv i stedet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget midt i handlerunden at jeg hadde glemt kortholderen, men jeg er sånn som ikke tør å gå forbi kasseområdet uten å kjøpe noe fordi jeg tenker at noen tror jeg driver og stjeler, så jeg kom meg ikke ut derfra. Prøvde å åpne de "bommene" ved inngangen, fra feil side, men fikk det ikke til.

Så jeg la varene tilbake i hyllene uten at noen så meg, (det var ikke mange i butikken), og så gikk jeg bort til lefsehylla der jeg tok prislappen av en lefsepakke og klistret på håndtaket på handlekurven. Så gikk jeg til kassa og satte hele kurven på samlebåndet. Den var for stor til å bli med båndet, så jeg dyttet den mot han i kassa. Han tok den ned, og da sa jeg "jeg skal kjøpe den". Men han sa at det gikk ikke an. Da jeg sa at det var jo prislapp på den, sa han at det var feil, de kurvene er ikke til salgs.

Jeg hadde jo ikke hatt noe å betale med hvis han faktisk hadde latt meg kjøpe den, men jeg visste at det kom ikke til å skje. Derfor gjorde jeg det sånn, for da kunne jeg gå ut av butikken igjen uten å kjøpe noe og tenke at de ansatte trodde jeg hadde stjålet noe.

Anonymkode: f63c7...324

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei? Hva tror du skjer om de beskylder deg for å stjele? Det verste som skjer er at de går gjennom tingene dine og ser at du ikke har forsøkt å ta noe fra dem.

Anonymkode: 53c83...d92

• Liker 5
Skrevet

Har du noen å snakke med om dette?

• Liker 10
Skrevet

Det hørtes fryktelig rart og komplisert ut. 
hva med å bare gå ut og si «har visst glemt kortet mitt», hvis du følte du måtte si noe? Det skjer hele tiden. 

Anonymkode: 4941d...1f3

• Liker 8
Skrevet

Mange som går tomhendt ut av butikken, ikke sikkert man finner noe man vil ha. 

Anonymkode: f2129...772

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange som går tomhendt ut av butikken, ikke sikkert man finner noe man vil ha. 

Anonymkode: f2129...772

Men dette var på matbutikken. Jeg tør å gå ut av kles- eller interiørbutikker uten å kjøpe noe.

Skrevet

Hvor er kortholderen i denne historien? 

Anonymkode: 66d6b...63f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor er kortholderen i denne historien? 

Anonymkode: 66d6b...63f

På kjøkkenbordet.

Skrevet

Atte hæ???

Anonymkode: ca2c7...a0c

Skrevet

Flaks du ikke møtte en person i kassa som var villig til å selge deg handlekurven da. 

Anonymkode: 4a37b...aee

• Liker 3
Skrevet

oi, oi, oi..nå kjenner jeg blålysene gå med engang

Anonymkode: 6c2cd...8a2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Oppdaget midt i handlerunden at jeg hadde glemt kortholderen, men jeg er sånn som ikke tør å gå forbi kasseområdet uten å kjøpe noe fordi jeg tenker at noen tror jeg driver og stjeler, så jeg kom meg ikke ut derfra. Prøvde å åpne de "bommene" ved inngangen, fra feil side, men fikk det ikke til.

Så jeg la varene tilbake i hyllene uten at noen så meg, (det var ikke mange i butikken), og så gikk jeg bort til lefsehylla der jeg tok prislappen av en lefsepakke og klistret på håndtaket på handlekurven. Så gikk jeg til kassa og satte hele kurven på samlebåndet. Den var for stor til å bli med båndet, så jeg dyttet den mot han i kassa. Han tok den ned, og da sa jeg "jeg skal kjøpe den". Men han sa at det gikk ikke an. Da jeg sa at det var jo prislapp på den, sa han at det var feil, de kurvene er ikke til salgs.

Jeg hadde jo ikke hatt noe å betale med hvis han faktisk hadde latt meg kjøpe den, men jeg visste at det kom ikke til å skje. Derfor gjorde jeg det sånn, for da kunne jeg gå ut av butikken igjen uten å kjøpe noe og tenke at de ansatte trodde jeg hadde stjålet noe.

Hahah, viktig å gjøre det så komplisert som mulig forstår jeg 🤣 Gratulerer, du er en kreativ sjel! 

Anonymkode: a8edd...ef0

• Liker 5
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men dette var på matbutikken. Jeg tør å gå ut av kles- eller interiørbutikker uten å kjøpe noe.

Ja, matbutikker og butikker hvor det er sånne bommer inn og ut av lokalene synes jeg også er litt ekle sånn sett. For da blir man fort lagt merke til, karre seg forbi kassakøen liksom. Skjedde meg senest her om dagen at jeg ikke fant den spesifikke varen jeg skulle ha, og endte da opp med å huke tak i noe billig og kjøpe det vare for å ha kjøpt noe. Men to ting jeg stusser på her. 

1. Hvorfor kjøpte du ikke bare den lefsepakka da hvis du følte for å kjøpe noe? 

2. Du må da skjønne at ansatte kjenner igjen sine egne handlekurver og at de ikke er til salgs? Da kunne du like gjerne satt prislapp på en hylleinredning i butikken der da og forlangt å få kjøpe den? 😂

..Men dette er vel et trolleinnlegg. 

Anonymkode: 343b3...d40

Skrevet

Ja, matbutikker og butikker hvor det er sånne bommer inn og ut av lokalene synes jeg også er litt ekle sånn sett. For da blir man fort lagt merke til, karre seg forbi kassakøen liksom. Skjedde meg senest her om dagen at jeg ikke fant den spesifikke varen jeg skulle ha, og endte da opp med å huke tak i noe billig og kjøpe det vare for å ha kjøpt noe. Men to ting jeg stusser på her. 

1. Hvorfor kjøpte du ikke bare den lefsepakka da hvis du følte for å kjøpe noe? 

2. Du må da skjønne at ansatte kjenner igjen sine egne handlekurver og at de ikke er til salgs? Da kunne du like gjerne satt prislapp på en hylleinredning i butikken der da og forlangt å få kjøpe den? 😂

..Men dette er vel et trolleinnlegg. 

Anonymkode: 343b3...d40

1. Fordi den hadde jeg jo fått kjøpt, men problemet her er at jeg hadde glemt noe å betale med.

2. Ja, og det var det som var meningen. Jeg ønsket ikke å kjøpe den, jeg visste at den ikke var til salgs og at jeg ikke fikk betale for den.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

oi, oi, oi..nå kjenner jeg blålysene gå med engang

Anonymkode: 6c2cd...8a2

Jeg stjal ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

1. Fordi den hadde jeg jo fått kjøpt, men problemet her er at jeg hadde glemt noe å betale med.

2. Ja, og det var det som var meningen. Jeg ønsket ikke å kjøpe den, jeg visste at den ikke var til salgs og at jeg ikke fikk betale for den.

Så nå trodde de ikke at du stjal, bare att du er klin kokos 😂

Anonymkode: d1efc...a8e

• Liker 4
Skrevet

Wow! Gratulerer TS, du er offisielt klin bonkers og burde kanskje søke psykiatrisk hjelp. Du «var redd for å bli lagt merke til» fordi du ikke kjøpte noe, men tror du ikke hun gærne dama som ville kjøpe handlekurven ble lagt (godt!) merke til ?! 😂🙈

Anonymkode: b24e4...9e3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg stjal ikke.

Nei, men i stedet for å gå ut av butikken uten varer slik andre gjør når dem ikke ønsker å handle noe, hente kortholderen og så komme tilbake å handle, så valgte du å gjøre en stor sak av at du ønsket å kjøpe selve handlekurven fordi du ikke turte å gå forbi kassen uten å handle noe? Hva hadde du tenkt å betale med når du skulle ha handlekurven?

Noe av det sykeste jeg har lest på KG på lenge. Kan umulig være sant. 

Anonymkode: 76bc1...09e

• Liker 5
Skrevet

Wow! Gratulerer TS, du er offisielt klin bonkers og burde kanskje søke psykiatrisk hjelp. Du «var redd for å bli lagt merke til» fordi du ikke kjøpte noe, men tror du ikke hun gærne dama som ville kjøpe handlekurven ble lagt (godt!) merke til ?! 😂🙈

Anonymkode: b24e4...9e3

Jeg var redd for at de skulle tro jeg stjal, ikke at de bare la merke til meg.

Skrevet

Dette er oppriktig noe av det dummeste jeg har lest. Du bør få hjelp med overtenkingen din. 

Anonymkode: 01c09...fe0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...