AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Føler at jeg ikke kommer i gang med livet, er lei av å studere fagene og er lei av å bo i kollektiv og ikke kunne jobbe. Lei av å stryke og det stresset man føler før eksamen og under eksamen. Har to år igjen av en integrert master på NTNU (går bygg med spesialisering i prosjektledelse), men blir snart sprø av frustrasjon. Har strøket mye også og må bruke et år lengre. Hvordan holde ut og holde motivasjonen oppe? Anonymkode: 68baf...50f 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Ville tatt meg en tur til studieveileder, jeg Har hørt at det går an å søke om å få godkjent fagene som en bachelor🤔 Anonymkode: 2ea82...0a8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Ønsker deg bare lykke til og alt godt. Hvordan gjorde du det på vgs? Om 1,5 år til reiser jeg opp til Trondheim for å studere siving. Har du noen råd å komme med? Anonymkode: 1a806...80e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Å være student er jo kjempegøy!? Når du begynner å jobbe kommer du til å ha penger, men lite fritid. Så nyt friheten mens du kan! Anonymkode: f6fd0...b33 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Å være student er jo kjempegøy!? Når du begynner å jobbe kommer du til å ha penger, men lite fritid. Så nyt friheten mens du kan! Anonymkode: f6fd0...b33 For mange studenter er studietiden noe helt annet enn kjempegøy (inkludert meg selv). Hva er vitsen med fritid, når man ikke har penger for å overleve? Anonymkode: 45e25...ccb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå