Gå til innhold

Finnes det en pen gulvovn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i en kald kjellerleilighet hvor gulvet ikke er isolert. Iskaldt!!

interiøret mitt er i rotting, og beige/brune toner. Jeg føler en gulv ovn bare blir en stygg klump som står i veien. Det blir både krasj med enten en hvit eller svart klump midt på stua. 

Har noen vegg ovner montert under vinduene, men det holder ikke. Har heller ikke mulighet til å installere varmepumpe, da jeg leier. 

Hvordan løser dere det med varme ovner? Har dere noe tips til en ovn som er pen å se på, eller som blender inn i interiøret? 

Anonymkode: b5723...9da

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har fortsatt ikke funnet noe pen ovn 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Ingen ovner er pene. Man må velge mellom å a) godta det, eller b) fryse. Varmekabler er eneste varmekilden jeg liker interiørmessig, aldri sett en pen hverken gulv-, panel- eller vedovn. Men man kan jo ikke fryse ihjel heller. 

Anonymkode: 2c6b9...8d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ingen ovner er pene. Man må velge mellom å a) godta det, eller b) fryse. Varmekabler er eneste varmekilden jeg liker interiørmessig, aldri sett en pen hverken gulv-, panel- eller vedovn. Men man kan jo ikke fryse ihjel heller. 

Anonymkode: 2c6b9...8d3

Så sant 😂 jeg har fryst mye i vinter fordi jeg f*** ikke finner noe pen gulv ovn 🙈 Nå er det heldigvis ikke like kaldt lenger... men jeg kan jo ikke holde på sånn, må jo kjøpe meg en ovn 🤦🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat pene, men jeg synes Mill sine er ok å se på, nøytrale.

Anonymkode: 4b3a7...074

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...