AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Bor i en kald kjellerleilighet hvor gulvet ikke er isolert. Iskaldt!! interiøret mitt er i rotting, og beige/brune toner. Jeg føler en gulv ovn bare blir en stygg klump som står i veien. Det blir både krasj med enten en hvit eller svart klump midt på stua. Har noen vegg ovner montert under vinduene, men det holder ikke. Har heller ikke mulighet til å installere varmepumpe, da jeg leier. Hvordan løser dere det med varme ovner? Har dere noe tips til en ovn som er pen å se på, eller som blender inn i interiøret? Anonymkode: b5723...9da
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Har fortsatt ikke funnet noe pen ovn 🤔 Anonymkode: b5723...9da
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Ingen ovner er pene. Man må velge mellom å a) godta det, eller b) fryse. Varmekabler er eneste varmekilden jeg liker interiørmessig, aldri sett en pen hverken gulv-, panel- eller vedovn. Men man kan jo ikke fryse ihjel heller. Anonymkode: 2c6b9...8d3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ingen ovner er pene. Man må velge mellom å a) godta det, eller b) fryse. Varmekabler er eneste varmekilden jeg liker interiørmessig, aldri sett en pen hverken gulv-, panel- eller vedovn. Men man kan jo ikke fryse ihjel heller. Anonymkode: 2c6b9...8d3 Så sant 😂 jeg har fryst mye i vinter fordi jeg f*** ikke finner noe pen gulv ovn 🙈 Nå er det heldigvis ikke like kaldt lenger... men jeg kan jo ikke holde på sånn, må jo kjøpe meg en ovn 🤦🏼♀️ Anonymkode: b5723...9da
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Ikke akkurat pene, men jeg synes Mill sine er ok å se på, nøytrale. Anonymkode: 4b3a7...074 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå