Gjest Gjest_*AM*_* Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Har en strong mottaker som jeg har via sat kort på, er det mulig å få canal digital kort på samme tuner? Det er plass til to kort.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Hvis du har to mikrobølgehoder på parabloen din mener jeg det skal går bra. Har selv en strongtuner og bruker både viasat og canal digital.
Totalya Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 Har nokiatuner. Viasatkortet står i på vanlig måte, men CD kortet må inn i en *** (husker ikke hva det heter ) før det settes inn i turneren.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 for å ha canal digital og viasat må du ha en tuner fra viasat som heter thomsen den takler begge kodesystemene. vis ikke må du ha en dreamboks eller en force tuner med en dragon cam som tar viasat kortet. mvh trulte
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #5 Skrevet 7. august 2005 Bare lurte på om det fortsatt ikke er mulig å bruke piratkort på canal digital?
Totalya Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 for å ha canal digital og viasat må du ha en tuner fra viasat som heter thomsen den takler begge kodesystemene. vis ikke må du ha en dreamboks eller en force tuner med en dragon cam som tar viasat kortet. mvh trulte ← Vi har NOKIA...
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #7 Skrevet 8. august 2005 Jeg skrev over at jeg har både canal digital og viasat på min tuner. Jeg har en strong SRT 8700, den fungerer for meg med begge deler, men jeg leste en plass at man ikke lengre kan tegne nytt abonnement hos canal digital til denne tuneren. Om du har denne modellen kan du jo sjekke med canal digital. To mikrobølgehoder på parabolen må du i alle fall ha.
Miranda Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 Vi har både Canal Digital og ViaSat. Det fungerer fint. Det kommer litt ann på hvilken tuner du har, om du trenger ekstra utstyr...
*AM* Skrevet 11. august 2005 #9 Skrevet 11. august 2005 Jeg har en Strong8700. Har kontaktet canal digital, og de sier at det ikke går fordi viasat og canaldigital har forskjellige kode system.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå