AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Jeg vet ikke hva jeg vil med dette. Må bare få det ut en plass. greia er det at jeg startet å chatte med en fyr i høst. Vi planla å møtes for sex, noe vi også gjorde et par ganger. Jeg ble usikker og plutselig redd for at han sku trekke seg unna. Skjønner egentlig ikke hvorfor 😂 Jeg konfronterte han med dette, noe som endte opp med at han måtte ha en «tenke pause» fra meg og det «opplegget». Han gav meg et slags alternativ, enten at jeg lot interessen min stå åpen eller at vi skulle avslutte dette. Jeg valgte sistnevnte da jeg opplevde han litt vel dramatisk. Nå angrer jeg som pokker, at jeg ikke lot han bare «være» der.. eneste kommunikasjons formen vår er slettet. Jeg er veldig kresen, og det tok tid å finne denne personen hvor så mye annet stemte på en måte. Vi kom godt overens og kjemien var god, helt til han ble så dramatisk. Hvorfor tror dere han reagerte så kraftig som han gjorde, når vi kun sku ha et seksuelt forhold uansett? 🤷♀️ Jeg har så lyst på sex. Nå angrer jeg som pokker på at jeg valgte å avslutte det hele og fjernet han som «venn». Det blir vel for dumt å legge han til igjen, i håp om at han har roet seg og vil ha sex? 🙈 har jeg noe å tape på det? Anonymkode: ff8c0...77a 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 ... og hvorfor i herrens navn savner jeg dette med en person jeg nesten ikke kjenner...? Forstår det ikke. Er blitt sårt på en måte, og jeg tenker mye på han.. TS Anonymkode: ff8c0...77a
Måneskinn Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 At du sier til han at du blir usikker og redd for at han skal trekke seg unna - det kunne for han kanskje bety at han trodde du fikk følelser for han? Og det var vel ikke med i hans beregninger, og derfor følte han for å trekke seg unna er min første tanke. At du tenker masse på han og savner han kan tyde på at du fikk følesler for denne mannen, og kanskje ønsker deg noe mer? 9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 Måneskinn skrev (3 minutter siden): At du sier til han at du blir usikker og redd for at han skal trekke seg unna - det kunne for han kanskje bety at han trodde du fikk følelser for han? Og det var vel ikke med i hans beregninger, og derfor følte han for å trekke seg unna er min første tanke. At du tenker masse på han og savner han kan tyde på at du fikk følesler for denne mannen, og kanskje ønsker deg noe mer? Jeg formulerte meg annerledes til han. Det gikk mer på at han var inne i en travel periode med jobben, noe jeg trodde han brukte som strategi for å fade ut på en feig måte. Jeg skrev en mld om at jeg ikke sitter på vent, at han bare kunne vært ærlig med meg hvis han ikke ønsket dette og at jeg går videre - og ikke sitter på «vent». Det resulterte i at han måtte «tenke» fordi han hadde ikke forventet slik mld fra meg 🙊 Jeg ønsker ikke noe forhold med fyren, kun sex. Føler ikke jeg har følelser heller, hvertfall ikke sunne (forelskelsens følelser), mer at jeg savner oppmerksomheten, og intimiteten.. Nei føler meg litt rådløs.. Vil jo ta en evighet å finne noen igjen 😣 Anonymkode: ff8c0...77a 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 Jeg føler at jeg ødela det ved at jeg faen ikke kunne klare å vente. Nå er jeg bare sint på meg selv.. TS Anonymkode: ff8c0...77a
SoWhat? Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg formulerte meg annerledes til han. Det gikk mer på at han var inne i en travel periode med jobben, noe jeg trodde han brukte som strategi for å fade ut på en feig måte. Jeg skrev en mld om at jeg ikke sitter på vent, at han bare kunne vært ærlig med meg hvis han ikke ønsket dette og at jeg går videre - og ikke sitter på «vent». Det resulterte i at han måtte «tenke» fordi han hadde ikke forventet slik mld fra meg 🙊 Jeg ønsker ikke noe forhold med fyren, kun sex. Føler ikke jeg har følelser heller, hvertfall ikke sunne (forelskelsens følelser), mer at jeg savner oppmerksomheten, og intimiteten.. Nei føler meg litt rådløs.. Vil jo ta en evighet å finne noen igjen 😣 Anonymkode: ff8c0...77a Eh Det var jo du som ble...dramatisk da? Han ble vel usikker fordi du mistenkeligjorde ha? Og det skjønner jeg. 8
Måneskinn Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 Ja jeg skjønner hva du mener. Vært der selv. Men, så tror jeg at når man sier sånne ting som "jeg sitter ikke på vent" - den slags type meldinger - hva slags signaler sender det? så lenge han tenker sex med deg så ja vel, da driter han vel i om du venter eller ei, mus er mus og da finner han bare en annen mus, for å si det stygt... og menn gidder ikke være ærlige på sånne ting, hvert fall ikke de aller fleste. De vil bare ikke forholde seg til ting - og da er det jo enklere å ta en pause, "tenke over ting" og bare bli borte. Han tenkte vel at det ble for mye drama? Menn er jo så redd for det. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 Måneskinn skrev (10 minutter siden): Ja jeg skjønner hva du mener. Vært der selv. Men, så tror jeg at når man sier sånne ting som "jeg sitter ikke på vent" - den slags type meldinger - hva slags signaler sender det? så lenge han tenker sex med deg så ja vel, da driter han vel i om du venter eller ei, mus er mus og da finner han bare en annen mus, for å si det stygt... og menn gidder ikke være ærlige på sånne ting, hvert fall ikke de aller fleste. De vil bare ikke forholde seg til ting - og da er det jo enklere å ta en pause, "tenke over ting" og bare bli borte. Han tenkte vel at det ble for mye drama? Menn er jo så redd for det. Det som er er at denne fyren er kresen han og, som meg. Så det var ikke bare bare å finne mus for han. Det ble ons innimellom en sjelden gang som han sa. Vi begge var på utkikk etter noe fast, fremfor ons. Han har også lagt ut om at han hadde dårlig erfaring med ekser. Det virker som at det kan ha trigget den voldsomme reaksjonen hans, bare en tanke som slo meg.. grunnen til at jeg sa at jeg ikke sitter på vent var fordi jeg var kåt. Hvorfor skal det bare passe for han, tenker jeg? 😉 men da spør jeg deg, tror du at jeg kjente riktig i dette med at han brukte jobben som unskyldnig for å fade ut? Eller tror du det var sant at han faktisk hadde det travelt? Siden han uansett måtte tenke over ti g til syvende og sist.. Anonymkode: ff8c0...77a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 Syns nå du lagde dramaet og la meg i dette enn han. Skjønner at han trakk seg unna. Anonymkode: d91e4...697 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Syns nå du lagde dramaet og la meg i dette enn han. Skjønner at han trakk seg unna. Anonymkode: d91e4...697 Ja. Men nå vet ikke du alt som låg bak her heller. Er jo kun noen ting jeg trekker frem her inne. Anonymkode: ff8c0...77a
Måneskinn Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): men da spør jeg deg, tror du at jeg kjente riktig i dette med at han brukte jobben som unskyldnig for å fade ut? Eller tror du det var sant at han faktisk hadde det travelt det er godt mulig. Og litt vanskelig å svare på, men om det er din magefølelse ville jeg stolt på den. Jeg har selv brukt den og vet at mange har brukt den mot meg og. Noen ganger er det nok veldig hektisk med jobb og ting som skjer for folk, menså tenker jeg at man klarer å skvise inn det man vil og.. men det er virkelig ikke lett i sånne situasjoner!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #12 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja. Men nå vet ikke du alt som låg bak her heller. Er jo kun noen ting jeg trekker frem her inne. Anonymkode: ff8c0...77a Vi kan jo ikke svare på noe annet enn det du skriver her. Anonymkode: 4d47f...6eb 5
GrønnNellik68 Skrevet 26. november 2020 #13 Skrevet 26. november 2020 Nå skal du slutte å tenke på han. Vet det er vanskelig men ta bort energien på han og putt den på deg selv. Ikke ta kontakt... mannfolk har det med å dukke opp igjen uansett hvor dårlig d ble eller hvor mye drama d ble. Kan ta en mnd eller to men sikker på han vil ta kontakt igjen
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #14 Skrevet 26. november 2020 Bente1234 skrev (4 minutter siden): Nå skal du slutte å tenke på han. Vet det er vanskelig men ta bort energien på han og putt den på deg selv. Ikke ta kontakt... mannfolk har det med å dukke opp igjen uansett hvor dårlig d ble eller hvor mye drama d ble. Kan ta en mnd eller to men sikker på han vil ta kontakt igjen Ja.. Og tusen takk! Dette trengte jeg å høre nå i kveld ❤️ Har vært litt nedfor, for jeg har jo innsett at jeg kanskje startet noe helt unødvendig. problemet er at vi ikke har noen naturlige kommunikasjons midler åpne. Jeg fjerna han som venn på et sosialt medium. Jeg tør ikke adde han tilbake, for å bli enda mer skuffet over en avvisning. en kollega sa til meg at alt skjer for en grunn. Hvis det er meningen, vil det åpne seg for kontakt igjen.. hvis ikke er det mange fisker i havet 😌 Hun leser visst litt i kort og, og sa at du sitter i grunn på svarene selv 😉 Anonymkode: ff8c0...77a 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #15 Skrevet 26. november 2020 Måneskinn skrev (1 time siden): det er godt mulig. Og litt vanskelig å svare på, men om det er din magefølelse ville jeg stolt på den. Jeg har selv brukt den og vet at mange har brukt den mot meg og. Noen ganger er det nok veldig hektisk med jobb og ting som skjer for folk, menså tenker jeg at man klarer å skvise inn det man vil og.. men det er virkelig ikke lett i sånne situasjoner! Jeg er litt usikker på magefølelsen. Han har ved tre anledninger forklart at det var travelt med jobb, og hektisk og at han skulle svare meg. Og at han mente jeg hadde latterliggjort det, for det gjorde jeg. Jeg innser jo at jeg i grunn har meg selv å blame her.. Tror ikke han løy om det. Allikevel tenker jeg som deg, at man får tid til det man vil. Mulig han bare trengte å trekke seg litt unna meg og 🙈🙊 Anonymkode: ff8c0...77a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #16 Skrevet 26. november 2020 Ta det som en lekse og se om du kan komme deg videre uten han. altså, hvem vet, kanskje han dukker opp senere og da er alt rett? La alt være en overraskelse og ikke tenk for mye. Anonymkode: 9f194...b0e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #17 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta det som en lekse og se om du kan komme deg videre uten han. altså, hvem vet, kanskje han dukker opp senere og da er alt rett? La alt være en overraskelse og ikke tenk for mye. Anonymkode: 9f194...b0e Takk for gode ord! Alt er en oppmuntring for meg å høre nå ❤️ Ska prøve og ikke fokusere så mye på det. Anonymkode: ff8c0...77a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #18 Skrevet 26. november 2020 Tips til hva man kan gjøre for å flytte fokus bort fra slikt som dette og over på seg selv? ❤️😂 Anonymkode: ff8c0...77a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #19 Skrevet 26. november 2020 Han gjør deg utrygg og du sitter og bruker masse tid på å spekulere i hvis at og om at etc. De bra fyrene som faktisk er interessert kan man si det meste til og det blir tatt imot uten drama og uten at du føler en avvisning. Ta følelsen av uro som et signal fra deg selv om at du kan finne en annen fyr som gir deg en følelse av trygghet og ro. Bare la han være. Anonymkode: 4603b...aa4
GrønnNellik68 Skrevet 26. november 2020 #20 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja.. Og tusen takk! Dette trengte jeg å høre nå i kveld ❤️ Har vært litt nedfor, for jeg har jo innsett at jeg kanskje startet noe helt unødvendig. problemet er at vi ikke har noen naturlige kommunikasjons midler åpne. Jeg fjerna han som venn på et sosialt medium. Jeg tør ikke adde han tilbake, for å bli enda mer skuffet over en avvisning. en kollega sa til meg at alt skjer for en grunn. Hvis det er meningen, vil det åpne seg for kontakt igjen.. hvis ikke er det mange fisker i havet 😌 Hun leser visst litt i kort og, og sa at du sitter i grunn på svarene selv 😉 Anonymkode: ff8c0...77a Det er sant d kollegaen din sier jeg tror det jeg og men så vanskelig og tro på når en er midt oppi det.🌹
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå