AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Har snakket med en i ca 3 uker. For noen dager siden møttes vi en gang, og skal møtes igjen på søndag. Problemet er at han er veldig opp og ned i «humøret», han er ikke sur eller noe men noen dager sender han lange fine meldinger og andre dager er det kortere svar hvor han ikke fortsetter samtalen like mye. Klarer ikke helt å forstå meg på han. Han kan eksempel skrive «God natt vennen min ❤️❤️« en dag for så å skrive «God natt 🤩» en annen dag. Blir veldig forvirret? Noen som har peiling her? Han er stabil i kontakten og vi snakker gjennom hele dagen Anonymkode: 3b2e3...4f6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han kan eksempel skrive «God natt vennen min ❤️❤️« en dag for så å skrive «God natt 🤩» en annen dag. Disse to hilsenene er helt jevngode i mine ører. Anonymkode: 1fe89...fb9 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han kan eksempel skrive «God natt vennen min ❤️❤️« en dag for så å skrive «God natt 🤩» en annen dag. Hva er forskjellen? Anonymkode: 04837...831 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Disse to hilsenene er helt jevngode i mine ører. Anonymkode: 1fe89...fb9 Ja, de er det i mine ører også. Anonymkode: 04837...831 2
Gjest shash90 Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Å tekste hverandre kan forvirre en...folk har en slags relasjon til emojier.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 Kanskje han er travlere eller trøttere noen dager? Begge meldingene så nå greie ut? Kanskje bedre å ringes, så slipper du å lese feil mellom linjene Anonymkode: b0e08...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå