AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Noen av dere som hyppig bruker Selukos? Personlig føler jeg det er det absolutt eneste som hjelper på flassen min. Anonymkode: 71a63...0ba
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Jeg bruker den ikke veldig hyppig, men må kjøre en kur med den cirka annenhver måned. Etter 3 hårvasker med selukos er hodebunnen bra ei lengre stund. Den er det eneste som hjelper for meg også, men lukta er ille og håret blir veldig sprøtt og tørt av den, så jeg er veldig lite glad i den likevel. Anonymkode: d0d13...983
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (På 26.11.2020 den 17.50): Jeg bruker den ikke veldig hyppig, men må kjøre en kur med den cirka annenhver måned. Etter 3 hårvasker med selukos er hodebunnen bra ei lengre stund. Den er det eneste som hjelper for meg også, men lukta er ille og håret blir veldig sprøtt og tørt av den, så jeg er veldig lite glad i den likevel. Anonymkode: d0d13...983 Hvorfor bruker du den da? Hjelper den noe på flass? Bruker en Define som er ment mot flass/tørr hodebunn nå, men den gir sånn ca 10000 mer flass, helt ubrukelig produkt. Anonymkode: 71a63...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå