AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Da mener jeg ala sånne beger som de store Tine youghurtene, ikke de der skyr luftig begrene. Det hadde jo vært genialt. De vanlige begerne er jo skikkelig upraktiske og de som liker skyr hadde nok likt store beger man kan porsjonere ut selv. Anonymkode: 25197...61b 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Skyr er et overpriset produkt, og store forpakninger ville fjerne mye av følelsen av eksklusivitet. Anonymkode: c504d...20d 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Skyr er smekkfullt av aspartam så like greit de kommer i små beger. Til glede så oppdaget jeg alpro soyayogjurt i store beger. 50 kcal pr 100g, og mettende. Og gresk yoghurt. Nam nam. Anonymkode: ba682...f9b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 Burde vært mulig å kjøpe store blokker med naturell skýr som man kan røre selv, slik man kan på Island. Anonymkode: 58775...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skyr er smekkfullt av aspartam så like greit de kommer i små beger. Til glede så oppdaget jeg alpro soyayogjurt i store beger. 50 kcal pr 100g, og mettende. Og gresk yoghurt. Nam nam. Anonymkode: ba682...f9b Er vel ikke så mye mer aspartam i en slik skyr boks, kontra en 0.5l Pepsi Max? Anonymkode: cb44f...08e
Hot mess Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Burde vært mulig å kjøpe store blokker med naturell skýr som man kan røre selv, slik man kan på Island. Anonymkode: 58775...7ce Jeg har ikke hørt om rør-det-selv-Skyr, men helt vanlig, spiseklar rett fra forpakningen Skyr finnes jo i litersbøtter nesten som standard i Danmark, såvidt jeg har sett. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke finnes i Norge, all den unødvendige plasten (at alle Skyr-produkter i Norge nødvendigvis kommer med en skje til å spise den med er bare teit) er både unødvendig mtp på miljøhensyn, og helt vilt upraktisk (litersbøtter med Skyr er så mye enklere å lagre i kjøleskap enn masse småbokser). Jeg tror jeg fikk beskjed av noen fra Skyr-produsentens sosiale medier-team om å legge det inn som forslag på nettsidene deres da jeg etterlyste det i en IG story. Husker ikke om jeg faktisk gjorde det, mulig jeg uansett bør gjøre det nå. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 Det fantes for noen år siden: Anonymkode: 47475...47f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 Det er vel produsenten som kan svare på, ikke oss på KG. Anonymkode: 5f81a...3ea
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 Jeg har sluttet å kjøpe Skyr pga det. Mye unødvendig plast, spesielt med den skjeen i tillegg. Jeg kjøper bare store begere fordi jeg gjør så godt jeg kan for å være miljøvennlig (det beste hadde vært å la vær å spise yoghurt, men er ikke ofte jeg gjør det). Kommer de i 1 liters bøtte så vurderer jeg å kjøpe igjen. Liker smaken, så det er dumt, men men Anonymkode: 2cbef...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå