Gå til innhold

Kaffekapsler! Hvilken liker du best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt senseo tidligere, men den likte jeg ikke så godt. Har nå kjøpt Dolce gusto til jul - veldig spent på den! Har hatt Nespresso også, men det falt ikke helt i smak. Syntes kaffien der smaker litt askebeger 😂 

Annonse

Dolce gusto har den beste latte, synes jeg. Men har ikke Dolce gusto lengre, har nå Tassimo. Men den er ikke så mye brukt, kanskje jeg skulle investere i noe kapsler til den igjen. 

Anonymkode: b6614...c71

Måneskinn skrev (1 time siden):

Jeg har nettopp fått meg en Nespresso-maskin, og er litt nybegynner på dette. Kan jeg bruke andre kapsler enn nespresso sine egne?

Det står nok merket på pakningene med kapsler om de kan brukes til maskinen. Er vel enkelte merker som passer, men ikke alle. 

• Liker 2
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dolce gusto har den beste latte, synes jeg. Men har ikke Dolce gusto lengre, har nå Tassimo. Men den er ikke så mye brukt, kanskje jeg skulle investere i noe kapsler til den igjen. 

Enig i at latten til Dolce gusto er god. Det er den vi drikker mest av. 

Har Nespresso Vertuo, og er veldig fornøyd. Her får man større kopper med kaffe, kan og få nok til en karaffel. Smaken er og veldig god. Jeg har hatt Dolce gusto, den var jeg ikke fornøyd med.

Anonymkode: 13f02...6ee

• Liker 2

Annonse

Annonse
Gjest Fnuggolina

Har Nespresso, stod mellom det og Dolce Gusto. 

Sistnevnte kaffe synes jeg er bedre, men det er selvsagt milevis fra ordentlig god kaffe. 

Nespresso må jeg innrømme duger mest for koffeinens del og at det er mindre knot enn å brygge espresso på annet vis. 

Smaken er jo ikke noe å skryte av 🤷‍♀️

On 11/26/2020 at 4:12 PM, lemoncake said:

Vi vurderer å kjøpe ny kaffemaskin. Julegave til oss selv 🎄Vi har hatt dolce gusto til nå og den synes vi er bra. Men jeg vil spørre dere; hvilken synes du er best? Anbefal gjerne maskin også om du har funnet en favoritt. :) 

Same drittbrent kaffe i alle.

Anonymkode: 39b46...7fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...