lemoncake Skrevet 26. november 2020 #1 Del Skrevet 26. november 2020 Vi vurderer å kjøpe ny kaffemaskin. Julegave til oss selv 🎄Vi har hatt dolce gusto til nå og den synes vi er bra. Men jeg vil spørre dere; hvilken synes du er best? Anbefal gjerne maskin også om du har funnet en favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Del Skrevet 26. november 2020 Har hatt nespresso original i alle år. I år byttet vi den med den nye Vuerto og elsker den ❤️ Anonymkode: 04c85...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Del Skrevet 26. november 2020 Har Tassimo-maskin. Greit fornøyd, bortsett fra at det er vanskelig å levere brukte kapsler til gjenvinning. Blir mye avfall hvis man kaster i restavfall. Anonymkode: 23866...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 26. november 2020 #4 Del Skrevet 26. november 2020 Jeg har hatt senseo tidligere, men den likte jeg ikke så godt. Har nå kjøpt Dolce gusto til jul - veldig spent på den! Har hatt Nespresso også, men det falt ikke helt i smak. Syntes kaffien der smaker litt askebeger 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest commeilfaut Skrevet 26. november 2020 #5 Del Skrevet 26. november 2020 Har nespresso vertuo og må si det er den beste. Har forsøkt både Dolce Gusto og Tassimo, de er ok, men Nespresso er en annen verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 26. november 2020 #6 Del Skrevet 26. november 2020 Jeg har nettopp fått meg en Nespresso-maskin, og er litt nybegynner på dette. Kan jeg bruke andre kapsler enn nespresso sine egne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Del Skrevet 26. november 2020 Dolce gusto har den beste latte, synes jeg. Men har ikke Dolce gusto lengre, har nå Tassimo. Men den er ikke så mye brukt, kanskje jeg skulle investere i noe kapsler til den igjen. Anonymkode: b6614...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Del Skrevet 26. november 2020 Måneskinn skrev (1 time siden): Jeg har nettopp fått meg en Nespresso-maskin, og er litt nybegynner på dette. Kan jeg bruke andre kapsler enn nespresso sine egne? Det står nok merket på pakningene med kapsler om de kan brukes til maskinen. Er vel enkelte merker som passer, men ikke alle. Anonymkode: b6614...c71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 26. november 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dolce gusto har den beste latte, synes jeg. Men har ikke Dolce gusto lengre, har nå Tassimo. Men den er ikke så mye brukt, kanskje jeg skulle investere i noe kapsler til den igjen. Anonymkode: b6614...c71 Enig i at latten til Dolce gusto er god. Det er den vi drikker mest av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 26. november 2020 #10 Del Skrevet 26. november 2020 Prøvd Dolce gusto og Tassimo. Liker Dolce gusto best. Har den som heter "mini me". Går mest i Cafe au lait her eller americano. Veldig gode og bra priset. Ca 40kr for 16 kopper (andre typer koster mer da..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #11 Del Skrevet 26. november 2020 Har Nespresso Vertuo, og er veldig fornøyd. Her får man større kopper med kaffe, kan og få nok til en karaffel. Smaken er og veldig god. Jeg har hatt Dolce gusto, den var jeg ikke fornøyd med. Anonymkode: 13f02...6ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 27. november 2020 #12 Del Skrevet 27. november 2020 Nespresso! Har vertuo nå og er veldig fornøyd med å kunne få laget opp større kopper osv, god smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palma Skrevet 27. november 2020 #13 Del Skrevet 27. november 2020 Kjøp kapsler på kaffekapsler.no mye billigere. Vi har nespressomaskin men bruker andre merker som ikke koster så mye. Mye godt fra l'or Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. november 2020 #14 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg har Nespressomaskin og er for tiden hekta på de orange Lungokapslene. De grønne er også gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 27. november 2020 #15 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg har prøvd flere, men faller alltid tilbake på dolche gusto. Den har ikke den beste kaffen, men kapslene selges over alt og er ofte på tilbud 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #16 Del Skrevet 27. november 2020 Har både vanlig Nespressomaskin med små kapsler og vertuo-varianten med større kapsler. Elsker kaffen fra begge. Anonymkode: 81046...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 28. november 2020 #17 Del Skrevet 28. november 2020 Har Nespresso, stod mellom det og Dolce Gusto. Sistnevnte kaffe synes jeg er bedre, men det er selvsagt milevis fra ordentlig god kaffe. Nespresso må jeg innrømme duger mest for koffeinens del og at det er mindre knot enn å brygge espresso på annet vis. Smaken er jo ikke noe å skryte av 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #18 Del Skrevet 29. november 2020 On 11/26/2020 at 4:12 PM, lemoncake said: Vi vurderer å kjøpe ny kaffemaskin. Julegave til oss selv 🎄Vi har hatt dolce gusto til nå og den synes vi er bra. Men jeg vil spørre dere; hvilken synes du er best? Anbefal gjerne maskin også om du har funnet en favoritt. Same drittbrent kaffe i alle. Anonymkode: 39b46...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå