Gå til innhold

På tide og ta opp en gammel tråd: Flauser og morsomme historier!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en bra flause eller tre på lager? Eller noe annet vi kan le av! En flau episode, rampestreker, etc - you name it! Del med oss! 😂

Jeg var ute og festet uten linser på (og jeg er jævlig nærsynt) og hadde med meg en slags halvkjæreste.. Mens han var i baren og kjøpte drinker til oss var jeg akkurat ferdig med å danse og skulle tilbake til bordet vårt.. Der hadde det skjedd omrokkeringer på bordsettingen, det så ikke jeg på grunn av mørkt lokale+linsemangel..Jeg satt meg nå der jeg satt før dansingen, det var inni hjørnet på fanget til daten.. Jeg slang meg ned på og kysset feil mann i hvertfall ett minutt før jeg oppdaget at det ikke var riktig mann.. Det tok lang tid å forklare for daten min hva jeg dreiv på med.. Han fyren jeg satt meg på sa ikke i fra, han ble vel dritpaff.. Dessuten har jeg satt fyr på buksa mi på venteværelse hos legen ved en anledning.. Det var en olabukse med hull på kneet og den hadde noen irriterende frynser som jeg satt sånn diskret og svei av.. Plutselig brant buksa lystelig.. det var sååå flaut..:o

Anonymkode: 7d05a...a13

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være da jeg så crushet utested på byen. Vinket og ropte hei og på vei mot han, ganske så målrettet så snublet jeg og lå langflat. Det gremmes jeg over enda. Det er over 10 år siden

Anonymkode: 86215...ac0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...