AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Du har ikke tilfeldigvis denne? Har du i såfall brukermanual, typenavn eller et 12-sifret nummer som skal stå på kanten av døra? Jeg trenger sårt brukermanualen til denne. Hadde jeg visst hva den het, kunne jeg søkt den opp, men uten noe informasjon finner jeg den ikke... Anonymkode: 7ed76...af5
newman01 Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Har du vurdert å titte på døra om det står et modellnavn der? Veldig ofte på venstre side
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Betjeningen på denne maskinen du viser er jo så enkel at man ikke trenger det. 😊 Anonymkode: 47a43...0ab
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Betjeningen på denne maskinen du viser er jo så enkel at man ikke trenger det. 😊 Anonymkode: 47a43...0ab Betjeningen viser ingenting om hvilke vekt-grenser det er på de ulike programmene for at tøyet skal bli rent.. for eksempel. Anonymkode: 1aa75...2ad
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Betjeningen viser ingenting om hvilke vekt-grenser det er på de ulike programmene for at tøyet skal bli rent.. for eksempel. Anonymkode: 1aa75...2ad Tøyet?? Maskinen på bildet er en oppvaskmaskin!! Anonymkode: 47a43...0ab
trøndermann38 Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 Har hatt en slik en ja, var så enkel å bruke at jeg aldri brukte manualen selv om jeg sikkert har den et sted
newman01 Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 Siden alle her diskuterer alt annet enn nødvendig kan jeg legge ved en illustrasjon på hvor du kan finne modellnumret.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Betjeningen viser ingenting om hvilke vekt-grenser det er på de ulike programmene for at tøyet skal bli rent.. for eksempel. Anonymkode: 1aa75...2ad Tviler på at TS har tenkt å vaske klær i oppvaskmaskina. Anonymkode: b035c...ebc
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 Det er ingen lapp på siden av døra, men jeg har fått tak i en reperatør som kjente igjen modellen, så jeg har fått svar nå 😊 Tusen takk til dere som kom med gode tips 😊 Og jo, jeg har greid å bruke maskina (uten å putte klær i den 😉) uten navn eller brukermanual, men å reparere den og bestille deler til den uten er verre. Men nå har jeg altså funnet svaret 😊 Anonymkode: 7ed76...af5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå