AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Nedentil. I alle år har jeg barbert meg, uansett om jeg har vært singel eller ikke. Samboer mener at det bare er single som barberer seg og mener det er mistenksomt at jeg vil være helt barbert. Så i flere måneder har jeg latt være å barbere meg for å glede han. Jeg kan ikke fordra det, spesielt siden håret jeg får dere nede rett og slett føles som stålull. Nylig tok jeg og stusset litt på sidene, hadde fortsatt hår, men dette la samboer merle til og ble sint fordi han lurte på hvem jeg «pyntet» meg for. Jeg går jo rundt og vantrives med dette håret nedentil! Prøver å få han til å forklare at jeg ikke liker å ha hår der, men han hører ikke! Anonymkode: 239d5...fc5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 26. november 2020 Men herregud, så barber deg nå bare, da! Det er din kropp, og du som bestemmer! Alvorlig talt... hvor veik går det an å være? Javel, så får han bare bli sur, da? Anonymkode: 90faf...5a7 67
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Så barber deg nedentil da vel? Om han blir sur for det så ville jeg spurt han om han virkelig er så usikker på forholdet deres at du ikke engang kan barbere deg nedentil for din egen del uten at han skal bli mistenksom. Anonymkode: fb795...819 23
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 Be han ryke og reise🤦 Anonymkode: f0a49...b46 13
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 Enig med den over. Du må sette deg i respekt. Du bestemmer over din kropp. Høres ut som dette handler mer om sjalusi enn at han har en spesiell preferanse. Uansett så kan han komme med ønsker men ikke bestemme. Hvis du ikke orker å sette grenser for da blir det et helvete, vel da er det noe fundamentalt galt i forholdet deres. Anonymkode: cdf71...8c3 15
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 Han ble jo sint bare jeg stusset, så tenk da hva han blir når jeg fjerner alt. Ts Anonymkode: 239d5...fc5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 Har han empati? Hvis ikke vil han aldri forstå deg uansett og du er svært lite oppegående dersom du tror det, eller går og venter på at han skal gjøre det. Anonymkode: 6694d...e22 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 Hiv han på dør, så kan du barbere deg så mye du vil Anonymkode: 5dfdc...11a 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 Han kontrollerer deg. Snart blir det noe mer. Anonymkode: 81b6c...334 21
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han ble jo sint bare jeg stusset, så tenk da hva han blir når jeg fjerner alt. Ts Anonymkode: 239d5...fc5 Om han blir sint, hva så? Da får han bare bli sint, da. Skal du virkelig være i et forhold der han kontrollerer deg såpass mye at du ikke engang tør barbere ditt eget underliv? Det forholdet der høres alvorlig usunt ut. Er du redd for at han skal bli voldelig, slå opp. Om du bare er redd for sinne, så får du enten jobbe med å tåle at folk blir sinte, eller igjen, slå opp. Anonymkode: 90faf...5a7 30
nomore82 Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 Hva blir det neste han skal kontrollere lurer jeg på? Og hva annet kontrollerer han i dag? 12
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #12 Skrevet 26. november 2020 Når begynner han å kreve at han skal lese samtaler du har med andre mennesker? Hvor lang tid går det før han blir helt idiot hvis du bare ikke gir han all oppmerksomhet en dag? Anonymkode: 6694d...e22 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #13 Skrevet 26. november 2020 Slutt nå med den offermentaliteten. Du er voksen, ikke et barn. Gjør det som passer DEG og aldri det som passer andre at du skal gjøre. Vel, kan han skyldes for å være en kjip faen, men du kan faktisk si nei. Når man ikke grensesetter, kan man ikke skylde på andre. Anonymkode: d1c45...bcf 9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #14 Skrevet 26. november 2020 Stiller meg bak tidligere svar; Dette kontrollbehovet og mistenksomheten som din samboer viser, bør du virkelig ta på alvor! Prøv å snakk med ham om det, men om han har så lite empati at han «nekter» deg å barbere deg når du synes det er ubehagelig med hår, så tror jeg du gjør lurt i å komme deg unna mens du ennå kan. Det kan selvfølgelig hende at han bare er veldig glad i deg og at han har angst for å miste deg...likevel har han ingen rett til å bestemme over deg på denne måten. Pass på deg selv! Anonymkode: 1d241...050 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #15 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nedentil. I alle år har jeg barbert meg, uansett om jeg har vært singel eller ikke. Samboer mener at det bare er single som barberer seg og mener det er mistenksomt at jeg vil være helt barbert. Så i flere måneder har jeg latt være å barbere meg for å glede han. Jeg kan ikke fordra det, spesielt siden håret jeg får dere nede rett og slett føles som stålull. Nylig tok jeg og stusset litt på sidene, hadde fortsatt hår, men dette la samboer merle til og ble sint fordi han lurte på hvem jeg «pyntet» meg for. Jeg går jo rundt og vantrives med dette håret nedentil! Prøver å få han til å forklare at jeg ikke liker å ha hår der, men han hører ikke! Anonymkode: 239d5...fc5 Og poenget er, ts? Barber deg om du vil. Sier han noe på det så setter du han ned og forklarer at dere er to selvstendige individ som har valgt å være i et forhold. Han blir ikke bedt om å ha en mening om verken din klesstil, dine hobbyer, ditt yrke eller din personlige pleie. Han har derfor som alle andre å holde kjeft om han ikke kan si noe positivt. Anonymkode: b04c7...83d 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #17 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stiller meg bak tidligere svar; Dette kontrollbehovet og mistenksomheten som din samboer viser, bør du virkelig ta på alvor! Prøv å snakk med ham om det, men om han har så lite empati at han «nekter» deg å barbere deg når du synes det er ubehagelig med hår, så tror jeg du gjør lurt i å komme deg unna mens du ennå kan. Det kan selvfølgelig hende at han bare er veldig glad i deg og at han har angst for å miste deg...likevel har han ingen rett til å bestemme over deg på denne måten. Pass på deg selv! Anonymkode: 1d241...050 Hvorfor legger du til dette i setningen? Håper du at det kommer til et punkt hvor en person ikke kan det lenger? Anonymkode: 6694d...e22
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #18 Skrevet 26. november 2020 Med mindre han fysisk tar tak i hånden din og fysisk hindrer deg i å barbere deg, så nekter han deg ikke. Han blir sint og sur, men det er du som velger å la være å barbere deg. Du kan helt fint barbere deg om du vil, det er DU som lar hans følelser diktere dine handlinger. Og det blir helt feil, om du lar være å gjøre noe fordi du er redd for hans følelser. Anonymkode: 90faf...5a7 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #19 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor legger du til dette i setningen? Håper du at det kommer til et punkt hvor en person ikke kan det lenger? Anonymkode: 6694d...e22 Hvor leser du noe om hva jeg håper? Sjekk Google med søkeordene kontrollbehov, manglende empati og mistenksomhet så ser du hva jeg legger i den setningen... Anonymkode: 1d241...050 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #20 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor leser du noe om hva jeg håper? Sjekk Google med søkeordene kontrollbehov, manglende empati og mistenksomhet så ser du hva jeg legger i den setningen... Anonymkode: 1d241...050 Jeg bare lurer jeg. Og jeg vet godt hvordan narsissisme er, i motsetning til mange andre her inne. Anonymkode: 6694d...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå