AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Del Skrevet 26. november 2020 Hei, Jeg har en bachelor grad innenfor tannhelse. Jeg kjenner at jeg lengter etter kontorarbeid og ha en arbeidsdag der jeg driver mer med administrativt enn klinisk arbeid. Jeg har en del erfaring fra helsetjenesten, butikk og lignende. Har sett på høyskolen Kristiania på et studie som heter administrativt koordinator som varer i 2 år deltid. Er dette en god fagskole utdanning? Vet heller ikke om jeg bør bygge mer på min bakgrunn, da jeg ikke har noen interesse for dette dessverre. Anonymkode: 45b4c...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Del Skrevet 26. november 2020 Tja, da ville jeg kanskje heller ha brukt tiden min på å søke relevante jobber der du kan bygge deg opp erfaring samtidig som du tjener penger. En slik utdannelse er ikke nødvendig for jobbene du har lyst på.. da er det bedre med erfaring, men det er bare min mening. Skal du først ta en utdannelse ville jeg da like gjerne ha tatt økonomi og administrasjon på BI (3 år), det åpner veldig mange dører dersom du først vil ha en kontorjobb. Anonymkode: ab347...b1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Del Skrevet 26. november 2020 Takk for svar! Jeg er ikke så i matte, så det er nok ikke aktuelt. Jeg har forhørt meg rundt, og funnet ut at det er bedre at jeg f. eks tar dette studie https://www.usn.no/studier/finn-studier/okonomi-ledelse-og-innovasjon/arsstudium-i-ledelse/ Da kan jeg blant bruke min bachelor og kanskje få en kontorjobb i helse yrket. Anonymkode: 45b4c...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Del Skrevet 26. november 2020 Noen som har tatt det tidligere, og kanskje vet om det er lurt i min situasjon? Anonymkode: 45b4c...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Del Skrevet 26. november 2020 Utdannelse innen HR kunne kanskje også vært relevant for deg? Usikker på hvor mye matte og økonomi det inneholder. Anonymkode: 61181...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå