Gå til innhold

Gebyr ved innst av fasttlf

Anbefalte innlegg

Gjest Ringeren fra Mo
Skrevet

Den gang da jeg la inn fasttlf fra Telenor betalte jeg 3000 kr. Er det penger Telenor beholder? har senere flyttet og betalte da 700 kr, tror jeg det var.

telenor må da sitte på mye penger som folk har betalt for innmldgebyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva de 3000,- var for. Jeg vil tippe at de var delvis for oppkopling, delvis for utvendig kabelstrekk og så et punkt eller to innvendig. Dette er tjenester du har kjøpt av Telenor (du kunne gjort det selv eller fått en elektriker til å gjøre det, feks.) - og dermed beholder de pengene. Det kan også være at de krevde forskudd for noe.

Sjekk hva som står på fakturaen du, da er det mye enklere å svar. Om du har fakturaen så langt tilbake i tid da...

Gjest Ringeren fra Mo
Skrevet

Nei, det var kun en kontakt. har ingen papirer fra den gang,men lurer på om det var en annen ordning den gangen enn hva det er nå.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Hvis dette er litt gammelt - antar mer enn 20 år - var det også i summen for tilknytning et lån til (dengang) Televerket på kr 1500 (minns jeg å huske beløpet var) Dette lånet ble tilbakebetalet alle kunder dengang Televerket/Telenor/ xyz ble privatisert. Jeg og mange jeg kjenner fikk iallefall et slik beløp tilbake fra Telenor. Det kan det vel hende du fikk også - tenk etter, eller kanskje de ikke fant deg når du flyttet? Hva vet jeg, men dette kan sikkert sjekkes opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...