AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Finnes det en ren godteributikk i Trondheim, alà Yummi Heaven i Oslo? Vet det var noe på Mercusenteret før, men ryktene skal ha det til at den er nedlagt? Anonymkode: 0a310...3ac
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Tror det bare er denne, men det er mer eksklusiv sjokolade, lakris osv. Ikke "vanlig" godteri. Den på Mercursenteret finnes ikke lenger, nei. Anonymkode: a9ad5...420
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror det bare er denne, men det er mer eksklusiv sjokolade, lakris osv. Ikke "vanlig" godteri. Den på Mercursenteret finnes ikke lenger, nei. Anonymkode: a9ad5...420 *dåner* nam! Anonymkode: 51cd2...bcc
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror det bare er denne, men det er mer eksklusiv sjokolade, lakris osv. Ikke "vanlig" godteri. Den på Mercursenteret finnes ikke lenger, nei. Anonymkode: a9ad5...420 Takker for tips. Hvis det ikke finnes andre så kan jeg ta turen innom her ja... Men ser ut som en litt mer eksklusiv butikk, som du sier. Jeg trenger litt godteri som barn og ungdom som skal legges ved noen julegaver. Hadde jeg hatt bedre tid så skulle jeg ha kjøpt via nettet for vet jo at det selges "amerikansk godteri" o.l i nettbutikker. Anonymkode: 0a310...3ac
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takker for tips. Hvis det ikke finnes andre så kan jeg ta turen innom her ja... Men ser ut som en litt mer eksklusiv butikk, som du sier. Jeg trenger litt godteri som barn og ungdom som skal legges ved noen julegaver. Hadde jeg hatt bedre tid så skulle jeg ha kjøpt via nettet for vet jo at det selges "amerikansk godteri" o.l i nettbutikker. Anonymkode: 0a310...3ac Kan du ikke kjøpe godteri i vanlige butikker, da? Europris har jo stort utvalg. Barn og ungdom bryr seg ikke om fancy, jeg ville ikke kjøpt konfekt-type-sjokolade til barn. Barn liker som regel ikke denslags smaker. Anonymkode: 51cd2...bcc 2
Kinder Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takker for tips. Hvis det ikke finnes andre så kan jeg ta turen innom her ja... Men ser ut som en litt mer eksklusiv butikk, som du sier. Jeg trenger litt godteri som barn og ungdom som skal legges ved noen julegaver. Hadde jeg hatt bedre tid så skulle jeg ha kjøpt via nettet for vet jo at det selges "amerikansk godteri" o.l i nettbutikker. Anonymkode: 0a310...3ac Da ville jeg prøvd «Normal». De selger ofte godteri som ikke selges i vanlige norske butikker. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #7 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan du ikke kjøpe godteri i vanlige butikker, da? Europris har jo stort utvalg. Barn og ungdom bryr seg ikke om fancy, jeg ville ikke kjøpt konfekt-type-sjokolade til barn. Barn liker som regel ikke denslags smaker. Anonymkode: 51cd2...bcc Joda, jeg kan, og må vel sikkert om jeg ikke finner annet. Men jeg syns det er ekstra kult og gøy om det er noe godteri som ikke finnes på nærbutikken liksom... To jeg skal kjøpe gave til er gutter på 13 og 17 år, og jeg vet de syns sånt er kult. Så blir vel Normal da tenker jeg... selv om jeg virkelig skulle ønske at Trondheim kunne hatt en ordentlig godteributikk de også! Anonymkode: 0a310...3ac 1
Alan Smithee Skrevet 27. november 2020 #8 Skrevet 27. november 2020 Du kan også prøve deg på kinokioskene, de har ofte amerikanske godter. Det koster selvsagt deretter, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå