AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Hei. Jeg gjorde noe dumt for noen måneder siden, i går kveld ble hemmeligheten oppdaget av en person. Ikke noe store greier, men dumt var det uansett. En løgn. Jeg ble redd når jeg ble tatt for det av denne personen og blokket han på alle sosiale medier og mobil nummer, uten å snakke ut om det, og det gjør meg urolig. For om han sier det videre. Hva skal jeg gjøre? Jeg ønsker at han glemmer det, og ikke sier noe og bare lar meg gå videre. (Jeg lyver ikke normalt sett, denne løgnen var for å skjerme en person). Jeg føler meg bare så redd og dårlig pga dette. Veldig ekkel følelse at han fant det ut. Hva ville du gjort i min situasjon?? Takk for svar !! Anonymkode: b7dc6...f8e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Busta, ass. Anonymkode: e60fe...e1e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Hva gjorde du? kommer jo litt an på sitasjonen hvordan jeg hadde håndtert det... er det noe ulovlig? noe som kan ødelegge for deg i senere tid etc? Anonymkode: 31d37...439 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjorde du? kommer jo litt an på sitasjonen hvordan jeg hadde håndtert det... er det noe ulovlig? noe som kan ødelegge for deg i senere tid etc? Anonymkode: 31d37...439 Vil ikke skrive det med tanke på om han er her inne. Det er ikke noe ulovlig, jeg løy om noe for å beskytte en person. Ja, det kan ødelegge for meg. Ts Anonymkode: b7dc6...f8e
Sokkar Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 Tenker at reaksjonen dinmæ med å blokkere taler for seg. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 Sokkar skrev (22 minutter siden): Tenker at reaksjonen dinmæ med å blokkere taler for seg. Ja, enig.. Men jeg ble redd. Kommer ikke til å ta den vekk nå. Ts Anonymkode: b7dc6...f8e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vil ikke skrive det med tanke på om han er her inne. Det er ikke noe ulovlig, jeg løy om noe for å beskytte en person. Ja, det kan ødelegge for meg. Ts Anonymkode: b7dc6...f8e Om det ikke en gang handlet om deg ser jeg ikke problemet. Med mindre du røpet hvor en person som gjemmer seg på hemmelig adresse er liksom. Anonymkode: 13418...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå