AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Jeg har ikke pleid å lese noe særlig før jeg nå i senere tid såvidt har begynt, så jeg vet ikke helt hva jeg foretrekker. Tenker mest på romaner, da helst fra nåtiden, og gjerne noe litt spennende. Har lurt litt på krim også, men ikke noe som er for ekkelt eller skummelt😁 noen tips til gode bøker? Anonymkode: db4a0...820
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 The Aleph av J.L. Borges😊 Anonymkode: 5ae4a...369
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Hvis du nevner noen bøker du har lest og likt (eventuelt ikke likt) er det lettere å komme med konkrete bokforslag. Anonymkode: 6957f...477 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du nevner noen bøker du har lest og likt (eventuelt ikke likt) er det lettere å komme med konkrete bokforslag. Anonymkode: 6957f...477 Jeg leste en del i ungdomsårene, men har ikke lest så mye etter jeg ble voksen. Så jeg har ikke så mye konkret å si om hva jeg liker/ikke liker. Men jeg er ikke så veldig glad i bøker der handlingen er lagt langt tilbake i tid eller hopper fram og tilbake i tid. Tar imot alt av tips dere måtte ha om gode bøker, si gjerne litt om dem så kan jeg ji vurdere om jeg skal prøve😊 Anonymkode: db4a0...820
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg leste en del i ungdomsårene, men har ikke lest så mye etter jeg ble voksen. Så jeg har ikke så mye konkret å si om hva jeg liker/ikke liker. Men jeg er ikke så veldig glad i bøker der handlingen er lagt langt tilbake i tid eller hopper fram og tilbake i tid. Tar imot alt av tips dere måtte ha om gode bøker, si gjerne litt om dem så kan jeg ji vurdere om jeg skal prøve😊 Anonymkode: db4a0...820 Skjønner, men hva het noen av yndlingsbøkene dine da du var ung? Er så mye lettere å anbefale noe når jeg har noe å gå etter. 😊 Anonymkode: 6957f...477
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 Jeg liker veldig godt bøkene til Camilla Läckberg. Jeg er vanligvis ikke så glad i krim, men disse liker jeg. Bør leses i riktig rekkefølge da vi blir kjent med, og dratt inn i livet til de som jobber på politistasjonen i Fjällbacka. Boka "Som pesten" av Hanne-Vibeke Holst. En roman fra 2017 som plutselig ble rykende aktuell når Covid 19 kom.... Spennende og litt opplysende. Gir et lite innblikk i hva som foregår på toppen når verden trues av en pandemi. Og selv om de hverken er nye eller omhandler dagen i dag må jeg anbefale bøkene til Fannie Flagg, de er verdens koseligste 😊 Disse er utgitt på norsk: Stekte grønne tomater, Velkommen til verden Vesla, og Siste samling på jentenes bensinstasjon. Anonymkode: 4c6e9...a8b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #7 Skrevet 27. november 2020 Norske forfattere jeg leser, men som er veldig forskjellige (her har du litt å velge i): Helga Flatland, Jørn Lier Horst, Beate Grimsrud, Gaute Heivoll Anonymkode: 2dda9...e1e 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #9 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg liker veldig godt bøkene til Camilla Läckberg. Jeg er vanligvis ikke så glad i krim, men disse liker jeg. Bør leses i riktig rekkefølge da vi blir kjent med, og dratt inn i livet til de som jobber på politistasjonen i Fjällbacka. Boka "Som pesten" av Hanne-Vibeke Holst. En roman fra 2017 som plutselig ble rykende aktuell når Covid 19 kom.... Spennende og litt opplysende. Gir et lite innblikk i hva som foregår på toppen når verden trues av en pandemi. Og selv om de hverken er nye eller omhandler dagen i dag må jeg anbefale bøkene til Fannie Flagg, de er verdens koseligste 😊 Disse er utgitt på norsk: Stekte grønne tomater, Velkommen til verden Vesla, og Siste samling på jentenes bensinstasjon. Anonymkode: 4c6e9...a8b Kanskje jeg skal prøve det😄 hva heter den første i serien? Anonymkode: db4a0...820
coralgol Skrevet 3. desember 2020 #10 Skrevet 3. desember 2020 Enkel men koselig lesing. Et helt halvår, og de bøkene som kommer etter om du ønsket å lese mer om Lou og hennes hverdag.
Rumle Skrevet 4. desember 2020 #11 Skrevet 4. desember 2020 https://www.ark.no/boker/Marisha-Pessl-Utvalgte-emner-i-katastrofefysikk-9788205462120 Denne likte jeg godt, den er spennende, men ikke skummel vil jeg si. 1
madamecurie Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 (endret) Gert Nygårdshaug - Mengele zoo. Fantastisk bok. Lest den tre ganger med flere års mellomrom, synes den er like fenomenal hver gang. Endret 17. januar 2021 av madamecurie 1
MieLine Skrevet 18. februar 2021 #13 Skrevet 18. februar 2021 Kvinnen i buret👌 Hele serien av Jussi Adler Olsen
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #14 Skrevet 18. februar 2021 Mein Kampf Anonymkode: 90747...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå