Gå til innhold

Mer kjole frustrasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjolen min har endelig kommet og jeg var overlykkelig over at den endelig skulle tilpasses hos skredder på mandag. Men da jeg fikk den på meg ble jeg skuffet. Den satt aldeles ikke slik jeg husker prøvekjolen satt, den var krøllete og leggene i livet som jeg hadde så sansen for lå hultert til bultert. Hun som jobber på brudesalongen og skredderen sa det ville ordne seg når de fikk strøket kjolen, og skredderen tok litt ekstra inn i sidene. Fikk tatt bilder av meg med kjolen på, men det har bare gjordt meg enda mer usikker. Synes ikke jeg ser noe fin ut i det hele tatt. :tristbla: Har ikke sovet godt de siste nettene, må stadig opp å se på bildene for å forsøke å roe meg litt. Begynner å lure på om den ikke ble heist godt nok opp over bysten... Er det bare bryllupsnerver tro??? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok bare bryllupsnerver!

Du blir nok en flott brud!!!

Var veldig sånn jeg også når jeg skulle tilpasse kjolen!

Gjest Principessa
Skrevet

Tror jeg skal ta meg en tur inn i skapet og prøve kjolen min igjen..har gått ned litt i sommer..så kanskje den er for stor?? :overrasket:

Skrevet
Tror jeg skal ta meg en tur inn i skapet og prøve kjolen min igjen..har gått ned litt i sommer..så kanskje den er for stor?? :overrasket:

Det har skjedd mange tror jeg. Får ikke henten kjolen før uka før bryllupet, men går vel ikke så mye ned på de neste 4 ukene... :roll: Altfor lenge til jeg får kjolen på igjen - holder nesten ikke ut. Begynner å angre på kjolevalget, kanskje jeg skulle valgt noe helt annet. Skjønner ikke hvorfor jeg må føle det slik, alt annet med bryllupet har gått utrolig lett i det siste. :murvegg:

Gjest Gjesta
Skrevet

Sånn er det bare når man skal stå brud. En vil så gjerne at alt skal være perfekt og så begynner man å angre på valg man ikke egentlig kan gjøre så mye med. Stol på at du gjorde rett den gangen du valgte, og prøv å slappe av. Lett å si........................ :klem:

Skrevet

Enig med Tex, og det blir bedre når kjolen er strøket og er helt klar

Skrevet

Jeg prøvde kjolen min første gang i januar, også var jeg innom for den skulle legges opp. Dette var vel i mai. Og da husker jeg at jeg ble litt usikker på om jeg hadde valgt rett kjole. Fikk tatt noen bilder og klarte ikke å bli enig med meg selv om jeg syns den var fin eller ikke.

Men når jeg hentet den 1. juli ferdig opplagt og strøket, så var jeg ikke i tvil om at jeg hadde valgt riktig kjole :)

Så ikke bekymre deg du. Du blir helt sikkert fornøyd når den er ferdig :)

Bryllupsnerver er ikke til å spøke med....

Skrevet

Var og i tvil da jeg prøvde kjolen da den endelig var kommet til Norge....ustrøket og krøllete, og jeg syntes jeg så ut som en liten elefant.... Men da dagen kom, var alle helt overgitt over hvor fin kjolen min var, og jeg er glad jeg valgte den. Stol på at valget ditt er det riktige, du blir garantert en nydelig brud. Husk at det blir noe helt annet så snart du får ordnet hår og sminke og alt annet stæsj, og så stråler vel alle litt ekstra denne dagen, og det vises utenpå-lang vei!

Skrevet

Takk for trøstende ord, blir nok litt skjør når det er så mye å forholde seg til - har sluttet å ta frem bildene, det er ingen vei tilbake nå... :sjenert:

Gjest Gjest_Romantisk_*
Skrevet

Det var nok lurt av deg å legge vekk bildene. Slike bilder gjør en alltid urett!! Det blir noe helt annet når du er pyntet og fin på selve dagen!!!

Lykke til!!

Skrevet

Vups! Glemte å logge meg inn. Det er meg ovenfor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...