Gå til innhold

Date mann som er alene med 2 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet igjen en tidligere flamme fra det gamle hjemstedet mitt, og det viser seg at han bor like i nærheten av meg. Har lyst til å spørre om han vil treffes oftere (besøk eller en kaffe kanskje?) men problemet er at han jobber mye og har 2 små barn på full tid, og virker ganske busy til enhver tid.

Han er litt sjenert så jeg tror ikke han tør å ta intiativ selv.Han hadde nok funnet tid til en kaffekopp vil jeg tro, men jeg tenker, er det noen vits i å begynne å date en som har så travle dager i det hele tatt? Det ville nok i så fall bli veldig lite tid til at vi kunne gjøre ting sammen, helst bli litt kjent uten barn i første omgang.

Og så stresser han veldig med eksen sin, det virker som han er opptatt av å vise overfor henne at han har et nytt liv og er lykkelig men likevel prøver han å skjule at han har hatt kontakt med meg. Fikk vite av en felles bekjent at han hadde bedt flere om å ikke si til eksen hvem han omgås med.. Vet ikke helt hvorfor. Eksen hans er i et nytt forhold så hun har vel ikke noe med hvem han er med? Eller kan det være pga utseende, Jeg ser ok ut selv om jeg aldri når opp til hennes skala..hun er ekstremt pen men ikke så veldig hyggelig visstnok. Jeg scorer mye mer på det punktet. 

Men er usikker om det er noe å hente? skal jeg prøve å ta sjansen på han eller bare droppe hele greia og lete videre?

takk for svar!

Anonymkode: e5017...23d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hørtes ut som mer arbeid og mas enn jeg hadde orket. Han må skjule deg? Wtf 

Anonymkode: 00726...022

• Liker 4
Skrevet

Hadde vært litt betenkt, samarbeider han bra med exen da? Det er det allerviktigste, ellers er det vanskelig med barn fra før.

• Liker 3
Skrevet

Nei.

Anonymkode: e7452...773

Skrevet

Dere dater ikke, og han må skjule kontakt deg med deg? Dette høres rart ut! Er han redd for xn? 

Anonymkode: 738f1...a9a

• Liker 3
Skrevet

Han skjuler deg ikke, dere har knapt drukket kaffe? 🤷‍♀️

Om du ikke klarer et travelt liv og ønsker 2 bonusbarn på fulltid - med en mor som åpenbart har store fysiske/psykiske plager (siden han har de alene) så er jo svaret nei.

Anonymkode: b8a91...95e

• Liker 6
Skrevet

Finn deg en uten barn. Dette vil det bare bli sorg og elendighet av. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han skjuler deg ikke, dere har knapt drukket kaffe? 🤷‍♀️

Om du ikke klarer et travelt liv og ønsker 2 bonusbarn på fulltid - med en mor som åpenbart har store fysiske/psykiske plager (siden han har de alene) så er jo svaret nei.

Anonymkode: b8a91...95e

Hvorfor er det åpenbart? Det kan vel være mange forskjellige grunner til menneskers livssituasjon, uten at man automatisk trenger å få "psykisk syk"- stempelet midt i panna.

Skrevet

Nei. Never ever... 

Anonymkode: 29e96...07f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2020 den 10.56):

Jeg har truffet igjen en tidligere flamme fra det gamle hjemstedet mitt, og det viser seg at han bor like i nærheten av meg. Har lyst til å spørre om han vil treffes oftere (besøk eller en kaffe kanskje?) men problemet er at han jobber mye og har 2 små barn på full tid, og virker ganske busy til enhver tid.

Han er litt sjenert så jeg tror ikke han tør å ta intiativ selv.Han hadde nok funnet tid til en kaffekopp vil jeg tro, men jeg tenker, er det noen vits i å begynne å date en som har så travle dager i det hele tatt? Det ville nok i så fall bli veldig lite tid til at vi kunne gjøre ting sammen, helst bli litt kjent uten barn i første omgang.

Og så stresser han veldig med eksen sin, det virker som han er opptatt av å vise overfor henne at han har et nytt liv og er lykkelig men likevel prøver han å skjule at han har hatt kontakt med meg. Fikk vite av en felles bekjent at han hadde bedt flere om å ikke si til eksen hvem han omgås med.. Vet ikke helt hvorfor. Eksen hans er i et nytt forhold så hun har vel ikke noe med hvem han er med? Eller kan det være pga utseende, Jeg ser ok ut selv om jeg aldri når opp til hennes skala..hun er ekstremt pen men ikke så veldig hyggelig visstnok. Jeg scorer mye mer på det punktet. 

Men er usikker om det er noe å hente? skal jeg prøve å ta sjansen på han eller bare droppe hele greia og lete videre?

takk for svar!

Anonymkode: e5017...23d

En far (eller mor) med aleneomsorg for to små barn har det travelt.  En ansvarsfull forelder har ikke dating som første prioritet akkurat nå heller.  

Du skriver at han stresser med eksen og skjuler at han har kontakt med deg (og flere).  Du synes det er merkelig siden hun har ny partner. 

Når far har hovedomsorgen for barna, er det ofte svært vanskelig for mor.  Uansett årsak.  Uansett ny partner.  Frustrasjonen gjør seg utslag i kritikk av fars omsorg.  Hun kritiserer standard på klær, hus og hjem, ferier og renhold, puss av tenner osv.  Det verste er når kritikken går via barna.  Tror en alenefar i denne situasjonen har mange hensyn å ta og svelger mange kameler for barnas skyld.  

Om jeg var deg, ts, ville jeg ha valgt å bli mer kjent med denne mannen.  

• Liker 2
Skrevet

Er vel ikke noe verre å date en alenefar, enn det er å date en alenemor....Nå må dere kjerringer slutt å syte og klage om alt! Jeg sier prøv, og fungerer det, så går det bra. Drit i eksen hans, en hurpe er og blir ei hurpe uansett. Bare hun ikke har ballegrep på fyren, så skal nok dette gå. Det er og viktig at barn blir kjent med deg, og liker de deg så har du vunnet dem og. 
Jeg lot mine barn bli kjent med hun jeg er gift med i dag, og de liker henne veldig godt. Alle har møtt henne og de koser sg sammen med henne. Ikke bry deg om hva andre sier, det er deg og ditt liv, ikke la andre bestemme eller styre deg og dine valg. Være deg selv, og du er halvveis der. Liker de deg, så vil nok han bli mer interessert og. Kanskje han glemmer litt at han har en (h)eks!?

Anonymkode: ad4bc...35e

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2020 den 10.56):

Du virker ikke veldig forelsket, men mer ute etter å teste ut din egen posisjon i datinghierarkiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...