AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Jeg har prøvd mange kremer opp igjennom, og noen få av dem (husker ikke navnet på de) har smuldret i ansiktet på en måte. Da må jeg tørke med papir eller håndkle for å ikke føle meg ekkel, og da tørker jeg jo vekk en del av kremen 🙄 Er jo bare noen få det skjer med, så er ikke det at jeg påfører "feil" eller venter for kort tid mellom serum og krem. Men, hvorfor skjer dette med enkelte kremer? Noen som vet om enkelte ingredienser kan smuldre mer enn andre? Anonymkode: 88baf...a37
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 For tykt lag av produktet, for mange lag, fir kort tid mellom lagene, produkter som reagerer på hverandre. Anonymkode: cc979...bdb 3
Roci Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har prøvd mange kremer opp igjennom, og noen få av dem (husker ikke navnet på de) har smuldret i ansiktet på en måte. Da må jeg tørke med papir eller håndkle for å ikke føle meg ekkel, og da tørker jeg jo vekk en del av kremen 🙄 Er jo bare noen få det skjer med, så er ikke det at jeg påfører "feil" eller venter for kort tid mellom serum og krem. Men, hvorfor skjer dette med enkelte kremer? Noen som vet om enkelte ingredienser kan smuldre mer enn andre? Anonymkode: 88baf...a37 Hvis du blander et oljebasert produkt med et vannbasert produkt, så kan dette skje. En annen vanlig årsak er at produktet inneholder mye silikon. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå