AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Fra Jysk på kollektivtransport? Rullet sammen eller lignende. Anonymkode: c2362...865
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Sjåføren kan nekte deg å ta med store gjenstander om de er i veien for passasjerer. Så om du skal prøve på noe sånt, bør du prøve når du vet det er svært lite folk på bussen. Anonymkode: a9ed9...b3d 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Du blir nektet plent. Hva trur du skjer hvis det er en ulykke? Kan love deg at en madrass er tung nok i fart til å ta livet av mennesker. Anonymkode: cf4e2...d0d
solmåneogstjerner Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 Tror det blir vanskelig å bære med seg. Du bør ta hjemlevering 😊 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 Det er tungt og utrolig vanskelig å bære. Koster ikke hjemlevering typ 500kr med jysk? Definitivt verdt det! Anonymkode: c5ba2...d6c 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 Jeg har tatt med sammenrullet overmadrass på buss, var ikke store greiene, samme med sånn billig skummadrass, men sånne store madrasser går nok ikke. Anonymkode: a7a47...b48 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du blir nektet plent. Hva trur du skjer hvis det er en ulykke? Kan love deg at en madrass er tung nok i fart til å ta livet av mennesker. Anonymkode: cf4e2...d0d Det er et annet menneske som står i midtgangen også, og en full koffert, og diverse andre ting man helt fint får med seg på bussen... Det er ikke problemet med sikring av last som gjør at sjåføren nekter, men om det står i veien på en måte som gjør det vanskelig å evakuere bussen i en nødsituasjon, eller det tar så mye plass at det fortrenger betalende passasjerer. Anonymkode: a9ed9...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er tungt og utrolig vanskelig å bære. Koster ikke hjemlevering typ 500kr med jysk? Definitivt verdt det! Anonymkode: c5ba2...d6c Det er jo ikke verdt det når du ser på innkjøpsprisen. TS. Anonymkode: c2362...865
Million Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo ikke verdt det når du ser på innkjøpsprisen. TS. Anonymkode: c2362...865 Selvfølgelig er det verdt det. Du har ikke betalt all verdens for madrass og overmadrass, så da har du jo penger igjen så du har nok til å få det transportert! Man tar i alle fall ikke med seg noe sånt på kollektivtransport. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fra Jysk på kollektivtransport? Rullet sammen eller lignende. Anonymkode: c2362...865 Du får lånt henger gratis når du kjøper møbler. Prøv å fest den på sykkelen. Virket det ikke? Neivel, takk mdg og deres likesinnede venstreradikale for at du ikke har råd til bil. Anonymkode: 6d70c...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du blir nektet plent. Hva trur du skjer hvis det er en ulykke? Kan love deg at en madrass er tung nok i fart til å ta livet av mennesker. Anonymkode: cf4e2...d0d Joda, det får man lov til. Jeg har busset med hele flyttelass flere ganger Anonymkode: 25c32...e20
Tvist Skrevet 26. november 2020 #12 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du får lånt henger gratis når du kjøper møbler. Prøv å fest den på sykkelen. Virket det ikke? Neivel, takk mdg og deres likesinnede venstreradikale for at du ikke har råd til bil. Anonymkode: 6d70c...9ef Fortell gjerne hva mdg har gjort får å få opp prisen på bil.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #13 Skrevet 26. november 2020 Jeg har tatt med meg rare store ting på kollektivtransport, men aldri mer enn f.eks. en helt flatpakket hylle fra IKEA: Da også på tidspunkt som det er relativt få folk. Det er god plass i bussen og jeg veier bra lite, så det blir det samme som om jeg skulle vært bare en person. Det har også plass foran der jeg sitter eller på fanget mitt, så det plager ingen og jeg kan ha kontroll på gjenstanden ved å holde den inntil meg. Men seng??! Det tror jeg er en svært dårlig ide. Det må du ikke finne på. Den er for stor og for tung, det ville jeg bestilt hjemlevering til, og da kan du kanskje bestille flere ting om gangen slik at det lønner seg? Anonymkode: cfd0d...13f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #14 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har tatt med meg rare store ting på kollektivtransport, men aldri mer enn f.eks. en helt flatpakket hylle fra IKEA: Da også på tidspunkt som det er relativt få folk. Det er god plass i bussen og jeg veier bra lite, så det blir det samme som om jeg skulle vært bare en person. Det har også plass foran der jeg sitter eller på fanget mitt, så det plager ingen og jeg kan ha kontroll på gjenstanden ved å holde den inntil meg. Men seng??! Det tror jeg er en svært dårlig ide. Det må du ikke finne på. Den er for stor og for tung, det ville jeg bestilt hjemlevering til, og da kan du kanskje bestille flere ting om gangen slik at det lønner seg? Anonymkode: cfd0d...13f PS: det var veldig tungt å bære bare det til bussen, og fra bussen til der jeg bor. Ser for meg hvordan det ville vært med sengen, og så opp 5 etasjer uten heis 🤣 Anonymkode: cfd0d...13f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #15 Skrevet 26. november 2020 Det kommer an på madrassen og overmadrassen. Er det 75 cm bred skumgummimadrass av tynneste type pluss madrassbeskytter (ikke egentlig overmadrass), kan det gå. Men jeg har akkurat hentet en 150cm bred memoryfoam overmadrass fra Posten, og den var ganske tung (og uhåndterlig, i en pappkasse). Den ville jeg ikke tatt med på off-komm. Anonymkode: 88617...a61
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #16 Skrevet 26. november 2020 Hei! Har jobbet på JYSK. Er det en kvalitetsmadrass (Eks GOLD) vil det fort bli veldig tungt. Madrassen og overmadrassen er pakket hver for seg/kjøpes individuelt. Er det ikke i en «rullpakke» så sliter du veldig. Anbefaler å betale for frakt. Skal ikke koste alt for mye fra JYSK. Husker ikke helt for prisene, men om det var i nærheten så kostet det ca 300kr. Anonymkode: 1fea6...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå