AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Jeg tror jeg skal lage en dating app for uføre kvinner og menn. Høres det ut som en god ide? Leser ofte om uføre som er misslykket og sliter med å finne partner pga livssituasjon og sykdom etc. med en datingapp for uføre kunne man kommet i kontakt med likesinnede som ikke dømte deg. Ville du brukt appen min? #Gründer Anonymkode: 55e36...749 7
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Mmm....jeg ville nok ikke brukt den selv, men tror det kan være en god ide faktisk. Ville ikke kalt det for «uføre», men kanskje mer noe annet. Anonymkode: 0069e...a2c 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Hva tenker du å tjene på det? Vi har ikke akkurat allverdens til overs. Tror du virkelig uføre vil legge seg selv ut på nett på den måten, med det stigmaet vi har? Dessuten vil det føles diskriminerende å bare kunne date «sin egen gruppe» Har ikke så mye tro på den ideen. Dessuten velger mange bort samliv, fordi de får mindre penger da. Anonymkode: d1424...183 12
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mmm....jeg ville nok ikke brukt den selv, men tror det kan være en god ide faktisk. Ville ikke kalt det for «uføre», men kanskje mer noe annet. Anonymkode: 0069e...a2c Måtte nok vært «dating for alle» eller noe sånt i så fall. Anonymkode: d1424...183
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 Jeg er ufør men uaktuelt for meg å date andre uføre. Jeg har standard. Anonymkode: 3c6b2...8df 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva tenker du å tjene på det? Vi har ikke akkurat allverdens til overs. Tror du virkelig uføre vil legge seg selv ut på nett på den måten, med det stigmaet vi har? Dessuten vil det føles diskriminerende å bare kunne date «sin egen gruppe» Har ikke så mye tro på den ideen. Dessuten velger mange bort samliv, fordi de får mindre penger da. Anonymkode: d1424...183 Tenkte ikke ta betalt for appen. Kunne tjent på annonser evt. men uføre mennesker har jo gjerne ikke flust med penger så litt av cluet her må være at det er gratis eller meget billig. Uføre legger ut som seg overalt andre steder så why not i datingappen. Du styrer selv hvor mye du vil dele. Det er ikke mer diskriminerende enn man velger å tolke det selv. Det finnes feks dating apper for muslimer eller kristne. Det er kanskje lettere å leve med noen som lever i samme båt Anonymkode: 55e36...749 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er ufør men uaktuelt for meg å date andre uføre. Jeg har standard. Anonymkode: 3c6b2...8df Så du er under din egen standard du da? 😛 Anonymkode: 55e36...749 15
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 Jdz skrev (6 minutter siden): damagedgoods.com Men det er vel ikke en app? eller norskt Anonymkode: 55e36...749
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 Ville anbefalt den til eksen min, for makan for en forskjell det ble på oss da han ble ufør og jeg jobbet. For å være ærlig er jeg veldig glad jeg ble skilt og fant meg en som jobber. Selv om dette høres fælt ut så endret han seg så mye fra å være aktiv, oppegående, glad i å jobbe og stå på til å sitte inne, "glemme" å stelle seg, ikke ha rutiner, spille mye dataspill, bli egosentrisk, komme seg lite ut av huset. Det var ingen krav til han da han var ferdig med nav-mølla og arbeidsutprøving osv. Hadde sikkert vært like greit om han fant seg en dame som deler de samme verdiene. ( jada, vet at mange uføre ikke er slik) Anonymkode: 39d30...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 Kanskje det slår an, kanskje ikke. Jeg ville aldri brukt noe sånnt. Mennene får ta meg som jeg er, akkurat som jeg velger dem for dem de er. Om de er ufør eller i full jobb. Men det å faktisk lete etter andre uføre synes jeg er meget spesielt., Anonymkode: e2d1d...99e 2
Trine bb Skrevet 26. november 2020 #12 Skrevet 26. november 2020 Det er det dummeste jeg har hørt. Mener du at uføre skal møte uføre fordi at dem liksom ikke fortjener bedre. For all del ikke lag den dumme appen, mye bedre at uføre møter folk som ikke er uføre. 2 uføre sammen kan fort bli tragisk. Pff.. 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #13 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er ufør men uaktuelt for meg å date andre uføre. Jeg har standard. Anonymkode: 3c6b2...8df Det har vel de som ikke er uføre også...så da forblir du vel kanskje singel? Anonymkode: 675dc...0ea 5
Trine bb Skrevet 26. november 2020 #15 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har vel de som ikke er uføre også...så da forblir du vel kanskje singel? Anonymkode: 675dc...0ea Skjerp deg.. skal man liksom ta til takke med en annen ufør fordi man er det selv ? selvfølgelig kan en Ikke ufør forelske seg i en ufør.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #16 Skrevet 26. november 2020 Jeg ville foretatt noen grundige markedsundersøkelser - SWOT og mer til før jeg la noe særlig mer arbeid i denne idéen. Anonymkode: 25982...2cc 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #17 Skrevet 26. november 2020 Trine bb skrev (1 minutt siden): Skjerp deg.. skal man liksom ta til takke med en annen ufør fordi man er det selv ? selvfølgelig kan en Ikke ufør forelske seg i en ufør. Jeg bare svarte vedkommende som var ufør selv,som ikke vil date en annen ufør.....vedkommende bør ikke bli overrasket over å bli valgt vekk på samme grunnlag. Anonymkode: 675dc...0ea 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #18 Skrevet 26. november 2020 Jeg hadde sjekket ut en sånn app. Vil helst date en annen ufør, tør ikke prøve meg på de som ikke er det. Anonymkode: abf19...4b3 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #20 Skrevet 26. november 2020 Hvorfor sliter uføre med å date andre? Jeg er er selv ikke arbeidsfør og har bare vært i forhold med folk som er det, for å si det sånn så er ikke det med vilje eller noe, liker man en person så gjør en jo det? Om jeg treffer enn før eller ufør mann og jeg liker ham så er det vel samme for meg hva han er. Ingen har hatt noe problem med at jeg ikke jobber heller. Anonymkode: 41874...e48 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå