AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å bli kjent i dette miljøet? Det er ganske skummelt og litt skremmende fra utsiden. Jeg har sett at det er introkvelder i Oslo (men de er vel nedlagt nå pga corona) men tør ikke. Tenker at jeg ikke passer inn (urutinert, alder, stil osv) og at det blir helt feil. Lurer egentlig på hvordan folk finner hverandre, om det er tilfeldig eller hva. Anonymkode: 28846...ac3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Bli medlem av fetlife eller feks cupido og se etter andre med samme interesse. Ulike grupper man kan spørre i osv. Lov å bare prate med folk og for å høre litt erfaringer, tips osv. Og du trenger ikke bruke eget navn, men et Nick. Anonymkode: 413f8...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bli medlem av fetlife eller feks cupido og se etter andre med samme interesse. Ulike grupper man kan spørre i osv. Lov å bare prate med folk og for å høre litt erfaringer, tips osv. Og du trenger ikke bruke eget navn, men et Nick. Anonymkode: 413f8...e4b Et veldig godt råd. Nesten fasit. Stiller meg bak det. Anonymkode: 92679...583
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 Jeg er på fetlife, selv om jeg synes det var ubehagelig å oppgi identitet. Men det er mye spesielt der og jeg får vel bekreftet at jeg kanskje ikke passer så godt inn. Jeg er sånn "søt" idrettsjente med rosa treningstights og hestehale, mens her er det mye "svartkledd" tror jeg. dessuten er mange eldre enn meg tror jeg (jeg er 24). Er ikke opptatt av mange fetisjer men ser vel egentlig etter en klok Master som kan ta styringen. Jeg er nok urutinert og ubesluttsom og veldig sub og det gjør at jeg nøler med å gå noe videre md dette. Kanskje cupido er bedre. Jeg kan prøve der. Anonymkode: 28846...ac3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er på fetlife, selv om jeg synes det var ubehagelig å oppgi identitet. Men det er mye spesielt der og jeg får vel bekreftet at jeg kanskje ikke passer så godt inn. Jeg er sånn "søt" idrettsjente med rosa treningstights og hestehale, mens her er det mye "svartkledd" tror jeg. dessuten er mange eldre enn meg tror jeg (jeg er 24). Er ikke opptatt av mange fetisjer men ser vel egentlig etter en klok Master som kan ta styringen. Jeg er nok urutinert og ubesluttsom og veldig sub og det gjør at jeg nøler med å gå noe videre md dette. Kanskje cupido er bedre. Jeg kan prøve der. Anonymkode: 28846...ac3 Cupido er nok litt mer «uskyldig». Har selv profiler begge steder. På Cupido er det mange ulike folk som har profil. Alt fra swingers til single unge kvinner som søker kjæreste. Skriv en informativ, innholdsrik og seriøs profiltekst om hva du søker. Vær også tydelig på hva du ikke søker. Vær ellers selektiv i hvem du vil ha kontakt med. Det vil være gode sjanser for å finne noen der. Lykke til! Anonymkode: 92679...583 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vær ellers selektiv i hvem du vil ha kontakt med. Det vil være gode sjanser for å finne noen der. Lykke til! Takk. Jeg prøvde, men fikk MYE meldinger på fetlife. De fleste hadde en mer direkte approach enn jeg var klar for. Jeg tror jeg var for åpen i profilteksten så jeg må prøve å lage en ny, og med andre bilder. Anonymkode: 28846...ac3
Kjetting Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å bli kjent i dette miljøet? Det er ganske skummelt og litt skremmende fra utsiden. Jeg har sett at det er introkvelder i Oslo (men de er vel nedlagt nå pga corona) men tør ikke. Tenker at jeg ikke passer inn (urutinert, alder, stil osv) og at det blir helt feil. Lurer egentlig på hvordan folk finner hverandre, om det er tilfeldig eller hva. Anonymkode: 28846...ac3 Ønsker du å bli med i et miljø; dvs møte andre mennesker, bli med på treff, etc, så kan fetlife funke. Om du derimot bare er ute etter en du kan treffe så anbefaler jeg deg å holde deg langt unna fetlife. Det gjør jeg også om du er nykommer. Er selv der, men nykommere kan få bakoversveis. Det kan dessuten gi et helt feil inntrykk av hva bdsm er. Når det gjelder det å finne noen som er interessert i bdsm så kan du egentlig lete over alt. Eksen min, som ble min sub i flere år, fant jeg på sukker.no, men har også funnet andre på noe så gammeldags som chattetjenester. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk. Jeg prøvde, men fikk MYE meldinger på fetlife. De fleste hadde en mer direkte approach enn jeg var klar for. Jeg tror jeg var for åpen i profilteksten så jeg må prøve å lage en ny, og med andre bilder. Anonymkode: 28846...ac3 Det får du på Cupido også. Så du må være TYDELIG i teksten. Anonymkode: d5021...75c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 Så lenge du respekterer andre mennesker og deres grenser, så passer du kan du absolutt passe inn i miljøet (jeg snakker om real life). Det er litt tilfeldigheter hva slags mennesker man treffer på, miljøet er jo stort. Da jeg var aktiv (fikk barn så har en lengre pause) var det ikke så mange typisk "svartkledde"/metalheads/alternative, men ser at min lokalklubb har litt flere "alternative" nå enn da jeg var aktiv. Men det svinger og går i perioder. En jente i rosa treningstights passer helt fint. Det er mange ulike mennesker i dette miljøet - lærere, studenter, tidligere sekt-medlemmer, leger, folk som elsker metal, filmnerder, småbarnsforeldre, hundeelskere, kunstnere, grå kontorfolk (der har du meg 😂)... Men hvis du ikke ønsker å bli med i miljøet i den virkelige verden bør du selvfølgelig ikke gjøre det. Det er flere bdsm-ere som IKKE er med i "miljøet". Selv fant jeg mannen min gjennom smil-Norge sine nettsider, men det er kanskje ikke aktivt lenger? Jeg begynner å bli gammal... 😂 Anonymkode: bc38c...5f2 1
Kjetting Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hvis du ikke ønsker å bli med i miljøet i den virkelige verden bør du selvfølgelig ikke gjøre det. Det er flere bdsm-ere som IKKE er med i "miljøet". Anonymkode: bc38c...5f2 Jeg skal love deg at de aller aller fleste bdsm'ere ikke er med i noe "miljø". Akkurat som vanlige vanliljefolk ikke er med i noe "vaniljemiljø". Det stor flertallet av bdsm'ere driver med dette i helt vanlige parforhold. Det er viktig at dette poengteres for det kan av og til se ut som om alt skal bli så åpent og eksplisitt i det man blir interessert i bdsm. Det er grunnleggende feil og kan skremme interesserte bort.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #11 Skrevet 26. november 2020 Kjetting skrev (5 timer siden): Jeg skal love deg at de aller aller fleste bdsm'ere ikke er med i noe "miljø". Akkurat som vanlige vanliljefolk ikke er med i noe "vaniljemiljø". Det stor flertallet av bdsm'ere driver med dette i helt vanlige parforhold. Det er viktig at dette poengteres for det kan av og til se ut som om alt skal bli så åpent og eksplisitt i det man blir interessert i bdsm. Det er grunnleggende feil og kan skremme interesserte bort. Det gjelder meg. Og jeg har nok litt avsmak for folk som tror de er BDSM-guruer og skal mene og "bestemme" hvordan BDSM skal foregå for Ola Nordmann. Feks har ikke jeg og typen stoppord. Jeg sier bare stopp eller han forstår om jeg trekker meg feks litt unna fordi det ble litt for hardt. Vi kjenner hverandre godt. Er heller ikke slik han feks finner på å plutselig slå meg på klitten uten å ha spurt/prøvd seg frem. For min del blir det lite sexy om alt skal avtales, og det er mer spenning om man ikke vet alt som skal skje. Lov å prøve seg frem. Feks første gang han slo litt på klitten så var det veldig forsiktig med flat hånd. Økte litt og litt på og han så jeg tente. Men forstod også raskt om jeg rykket litt til og det ble for hardt, også tilpasset han. Det finnes så mange måter å leve ut BDSM. Vi er ikke ekstrem. Blir som regel litt av det i helgene, men ikke slik at vi forsøker holde på slik 24/7. Fungerer fint om han på fest virker meg i øret at jeg skal ta av trusen og gå uten resten av kvelden eller at jeg fortjener spanking når vi kommer hjem. Og mens vi har sex kan det gjerne veksle mellom vanilje og litt "innspill" fra BDSM. Anonymkode: 413f8...e4b 1
Gjest Alterego666 Skrevet 26. november 2020 #12 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bli medlem av fetlife eller feks cupido og se etter andre med samme interesse. Festlige har en gruppe for introduksjon til SMIL eller Nonna i Oslo, jeg husker ikke. Det er hvertfall gruppe(r) som er der nettopp for å hjelpe nye personer over dørterskelen på første besøk. Så vidt jeg forstår, ønsker miljøet å i størst mulig grad gjenspeile den generelle befolkningen, så argumentet i HI om at TS ikke passer inn er ikke et gyldig argument.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #13 Skrevet 27. november 2020 Kjetting skrev (20 timer siden): Når det gjelder det å finne noen som er interessert i bdsm så kan du egentlig lete over alt Nja. Jeg er interessert i noen som virkelig vet noe om dette, for å komme ut av A4-tilværelsen og se hvor de ekte grensene mine er. Men jeg trenger noen som er mer enn bare "interessert", for jeg har skjønt at jeg er såpass sub av legning at jeg trenger noen som styrer og tar kommandoen helt, som godt kan kreve mye, men som forstår det med omsorg etc. Jeg har lest ganske mye om dette. Skal prøve igjen på fetlife, men jeg tror at jeg ser så veldig "vanilje" ut at jeg har liten troverdighet. Anonymkode: 28846...ac3
SlemUlv Skrevet 27. november 2020 #14 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (På 26.11.2020 den 8.39): Takk. Jeg prøvde, men fikk MYE meldinger på fetlife. De fleste hadde en mer direkte approach enn jeg var klar for. Jeg tror jeg var for åpen i profilteksten så jeg må prøve å lage en ny, og med andre bilder. Anonymkode: 28846...ac3 Du kan begrense meldingene du får nå. Som andre steder på nett, er det sjelden folk leser profiler, du må nesten bare trekke pusten, og blokke de du syns er for direkte, eller som ikke passer inn i hva du søker. Vær aktiv i grupper, og bli kjent med folk. Velkomstkomitéen er en gruppe for nye, du er velkommen til å stille spørsmål der, eller til moderatorene.
Kjetting Skrevet 27. november 2020 #15 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nja. Jeg er interessert i noen som virkelig vet noe om dette, for å komme ut av A4-tilværelsen og se hvor de ekte grensene mine er. Men jeg trenger noen som er mer enn bare "interessert", for jeg har skjønt at jeg er såpass sub av legning at jeg trenger noen som styrer og tar kommandoen helt, som godt kan kreve mye, men som forstår det med omsorg etc. Jeg har lest ganske mye om dette. Skal prøve igjen på fetlife, men jeg tror at jeg ser så veldig "vanilje" ut at jeg har liten troverdighet. Anonymkode: 28846...ac3 Det er mange som er inne i bdsm som ikke er på fetlife som du kan komme i kontakt med. Som nevnt traff jeg min eks-sub på sukker. Jeg har faktisk ikke truffet noen av mine partnere på fetlife. Du må gjerne prøve på der igjen, men jeg fraråder alltid nykommere å gå inn der. Når det gjelder det at du ser vanilje ut så betyr det absolutt ingenting. For min del ville jeg satt pris på det.
SlemUlv Skrevet 27. november 2020 #16 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg tror at jeg ser så veldig "vanilje" ut at jeg har liten troverdighet. Hvordan ser man vanilje ut, i forhold til bdsm? Husk at fetlife IKKE er laget som en dating side, det er et sosialt nettverk 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå