AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Er veldig lite meg egentlig. Er ganske sjenert og synes fort ting kan bli kleint. Men tenkte gi det eg forsøk, for kanskje det er lettere å spille en annen enn meg? Kom gjerne med ulike forslag og kanskje noen rollespill egner seg litt mer for nybegynnere? Og hvordan starter rollespillet? Planlegger dere det? Eller starter en også bare spiller den andre med? Anonymkode: 78e57...764
Fioljenta Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Vi har lekt mye med rollespill. Altså det er jo fortsatt oss, men vi viser liksom andre sider av oss selv. Og det er litt spennende. For meg som var svært sjenert i starten, var det en måte å lære å slippe meg litt løs. Jeg har laget en samling med 100+ forslag til sexy rolleleker. Kanskje dere finner noe gøy der? Noen av de første vi prøvde, var at han lekte akt-tegner og at vi møttes som fremmede på cafe. De er fine for nybegynnere. En enkel variant er å bare bestemme dere for et sted dere skal møtes (kan gjerne være i stua som plutselig er et utested eller fjellhytte) og hva slags personer dere har lyst til å være. Vi pleier å avtale først. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 Fioljenta skrev (På 26.11.2020 den 8.55): Vi har lekt mye med rollespill. Altså det er jo fortsatt oss, men vi viser liksom andre sider av oss selv. Og det er litt spennende. For meg som var svært sjenert i starten, var det en måte å lære å slippe meg litt løs. Jeg har laget en samling med 100+ forslag til sexy rolleleker. Kanskje dere finner noe gøy der? Noen av de første vi prøvde, var at han lekte akt-tegner og at vi møttes som fremmede på cafe. De er fine for nybegynnere. En enkel variant er å bare bestemme dere for et sted dere skal møtes (kan gjerne være i stua som plutselig er et utested eller fjellhytte) og hva slags personer dere har lyst til å være. Vi pleier å avtale først. Sjekket nettsiden din og generatoren nå. Så mange bra tips. Og morsomme. Hvem har sagt at man ikke kan le mens man har sex. Takk! Har du forresten noen tips mot kleinhet? Anonymkode: 81537...23a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 World of Warcraft. Anonymkode: 52507...db9 1 1
Fioljenta Skrevet 29. mars 2023 #5 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 0.39): Sjekket nettsiden din og generatoren nå. Så mange bra tips. Og morsomme. Hvem har sagt at man ikke kan le mens man har sex. Takk! Har du forresten noen tips mot kleinhet? Anonymkode: 81537...23a Tips mot kleinhet!? Tja, det eneste som er kleint er det vi gjør kleint. 😉 Bortsett fra det tenker jeg at det er lurt å ta det litt gradvis. Begynn med noe ikke-kleint og bare lev dere inn i rollene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå