Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en god mann som jeg har kjent i over 20 år og hatt en på-av relasjon til i ca. halvparten av tiden. Han gjør meg glad og beriker allerede livet mitt. Vi er enige om at vi ikke ligger med andre og ved at jeg turte å åpne mer opp om livet mitt (som for tiden er mildt sagt småkomplisert grunnet bitter, hevngjerig eks....(laaaang historie)), så har vi faktisk kommet flere signifikante steg nærmere. Vi har daglig kontakt, både facetime og snap/messenger og møtes når vi får det til (ca. 1 gang hver uke/annenhver uke). Vi har veldig mange felles venner og "felles" familie (her er vennskap (nesten) tykkere enn blod). "Alle" andre ser på oss som et par. Vi planlegger reise til utlandet når korona sier bye-bye. Begge har vel et babyønske... jeg har to barn fra et tidligere forhold. Vi "drar litt på årene". Hva tenker dere synske/intuisjons-folk? 🥰

Anonymkode: 89e85...c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg fikk opp umiddelbart er at det tidligere har skjedd en stor hendelse (mest sannsynligvis negativ, en som førte til tap), som påvirker ham emosjonelt til dags dato. Det er noe skjørt her.

Anonymkode: 58eb8...213

Skrevet

Det stemmer.... Han har opplevd noen tunge ting 😢 

Skrevet

Trodde dette var i Seksualitet 😩

Anonymkode: 68915...34b

Skrevet

Hvorfor trodde du det? -TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...