AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Del Skrevet 26. november 2020 Dere som driver med brodering, eller andre former for håndarbeid der man trenger samme type tråd, hvor handler dere? Her jeg bor har vi en lokal garnbutikk og de har godt utvalg innen ullgarn, men egentlig ikke stort mer enn det. Det lille de har av bomullstråd er fryktelig dyrt for en sånn liten bunt. Og så har de ikke noe særlig fargeutvalg, de har liksom én gul, to grønne, to blå, én rosa og én rød. Jeg prøvde å spørre om de kunne vurdere å ta inn flere fargenyanser, men det ville de ikke. Det går sikkert ikke så mye av det som av strikkegarn, så skjønner jo at de ikke kan ta inn et stort utvalg hvis de ikke får solgt det. Nå lurer jeg på om jeg er nødt til å begynne å handle på nettet. Har tidligere pleid å handle når jeg har vært i utlandet, men i år har jeg jo ikke vært utenlands og nå er jeg tom for utstyr og savner å ha noe håndarbeid å pusle med. Men hvor på nettet finner man en god og trygg butikk? Og blir det ikke veldig dyrt med frakt? Jeg trenger å kjøpe noe stoff å brodere på, og har egentlig litt lyst til å brodere en stor duk, men regner med at frakten blir dyr hvis jeg kjøper mye stoff? Anonymkode: d7147...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 26. november 2020 #2 Del Skrevet 26. november 2020 https://www.margaretha.no/ har mye, også pakker til duker og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå