AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Jeg ser du sover men hjertet mitt kjenner deg ikke lenger, hvem er du og drømmer du om Jolene når øynene er lukket? Hvorfor ville du ikke ha meg hvorfor ble jeg valgt sist? Fortjente jeg ikke din kjærlighet og hvor mange ganger måtte jeg straffes? Når du grep rundt halsen min og sa du skulle drepe meg sank hjertet mitt så dypt at jeg ikke kunne reise meg igjen, jeg solgte sjela min for å leve med deg! Å se deg sammen med henne når dere forsvant inn på soverommet ødela meg for alltid, når du tekstet henne i mørket og jeg lot som jeg sov, når du leste opp de grove vitsene hun hadde sendt deg og jeg lot som det var gøy, at jeg ikke hadde lest de på telefonen din før. Når vi reiste til Egypt og du sa du kunne likegodt tatt med deg en annen, når du ydmyket meg foran alle andre og lo av meg sammen med henne. Når du kom hjem fra jobb og lot meg få høre hvor dum jeg var som hadde laget middagen feil, når du kalte meg for hjernedød, rotten, egoistisk og ondskapsfull. Når du sa du var mer forelsket i henne enn i meg. Når jeg bar barnet ditt i magen og følte meg dårlig, fra deg ble responsen "du er ikke skapt for å få barn". Hvordan kan livet snu, jeg har satt ned foten hardere enn du kunne forvente, men hjertet mitt glemmer aldri det vonde. Sjela mi har jeg kjøpt tilbake men er det håp for oss? Kan jeg være sterk nok til å reparere alt som har skjedd og vil jeg egentlig det? Vil jeg ofre livet mitt for deg igjen? Hvorfor elsker jeg deg så høyt at jeg er villig til å glemme og tilgi, hvorfor må jeg være så avhengig av dine store armer, hvorfor vil ikke hjertet mitt slippe tak? Du er den store kjærligheten i mitt liv 💔 skulle ønske jeg var din.... Anonymkode: a4802...52c
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 hæ? Stå opp for deg selv. nei, det er ikke håp for noen "oss" i denne sammenhengen. Det ser du vel godt selv. Anonymkode: a4755...129 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 "get a grip" Anonymkode: a4755...129 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "get a grip" Anonymkode: a4755...129 😅 eller et "kvelertak". Søtt å publisere dagbokinnlegg på KG. Anonymkode: 177bf...da3 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Just now, AnonymBruker said: 😅 eller et "kvelertak". Søtt å publisere dagbokinnlegg på KG. Anonymkode: 177bf...da3 😂🤣 Anonymkode: a4755...129
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #6 Skrevet 25. november 2020 Du kan ikke kjøpe tilbake sjelen din. Sjelen bryr seg ikke om penger og du får ikke kontakt med den igjen så lenge du tror den veien du mistet den på er den rette veien. Anonymkode: 9b97a...44f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #7 Skrevet 26. november 2020 Det er ikke kjærlighet, det er traumebånd. Et par uker vekke fra han, så merker du at du har det bedre uten å bli mishandlet! Anonymkode: 82687...5a2 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #8 Skrevet 26. november 2020 Jeg hører at du har det vondt. Men du må huske på midt oppi denne kjærlighetssorgen så er det DU som har makten over hva slags mennesker du vil ha i livet ditt. Denne dritten bare utnytter deg og tråkker deg ned. Hvorfor lar du han gjøre det? Du må kjenne på din egen verdi og den er mye større enn han sin verdi. Han er bare en taper som behandler andre på denne måten. Uansett hva han føler/ikke føler for deg så er han en mobber. En stakkarslig dritt som føler seg bedre når han tråkker andre ned. Det beste du kan gjøre nå er å blokkere han fra livet ditt. Null kontakt! Det vil være vondt en stund, men legg en plan for denne tiden slik at du kommer deg gjennom den. Når du er på andre siden så vil du ikke lenger forstå hvorfor du var sammen med en sånn slem person. Og det er ikke deg -det er han. Og han kommer til å behandle andre etter deg på denne måten også. Lykke til. Anonymkode: 5fa34...3d8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #9 Skrevet 26. november 2020 Hvorfor er folk så stygge mot ts? Dette er jo helt tydelig skrevet av et menneske som har det vondt og er fortvilet. Husk at alle har ulike erfaringer i livet, mange som vokser opp med misbruk eller omsorgssvikt ender opp i ødeleggende kjærlighetsforhold som er vanskelige å bryte ut av. Kjære deg, jeg håper du har noen rundt deg som du kan snakke med om dette og at du har funnet styrke til å være alene og ta vare på deg selv. Anonymkode: 4d571...1e4 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #10 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor er folk så stygge mot ts? Dette er jo helt tydelig skrevet av et menneske som har det vondt og er fortvilet. Husk at alle har ulike erfaringer i livet, mange som vokser opp med misbruk eller omsorgssvikt ender opp i ødeleggende kjærlighetsforhold som er vanskelige å bryte ut av. Kjære deg, jeg håper du har noen rundt deg som du kan snakke med om dette og at du har funnet styrke til å være alene og ta vare på deg selv. Anonymkode: 4d571...1e4 Mange som opplever omsorgssvikt i løpet av livet, men alle blir ikke en narsissist som tenker at andre fortjener å lide fordi en selv har gjort det likevel. Anonymkode: 9b97a...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå