AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Jeg er en voksen kvinne og sitter nå på hjemmekontor og er sliten, trøtt, lat, umotivert, hjernen jobbet tregt osv. Dette gjør meg veldig stresset, sur og sint og deprimert. Frisk tur i lunsjen er jo bra, men tanken slo om jeg skal ta å legge meg i lunsjen og få orgasmer (rett og slett for å se om dette vil gjøre resten av dagen min produktiv og mindre stresset) Jeg pleier å multiorgasmer og kan holde på i flere timer. Noe som har testet med å få orgamse før møter, presentasjoner osv for å roe nervene? Funker det? Anonymkode: 59584...504
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er en voksen kvinne og sitter nå på hjemmekontor og er sliten, trøtt, lat, umotivert, hjernen jobbet tregt osv. Dette gjør meg veldig stresset, sur og sint og deprimert. Frisk tur i lunsjen er jo bra, men tanken slo om jeg skal ta å legge meg i lunsjen og få orgasmer (rett og slett for å se om dette vil gjøre resten av dagen min produktiv og mindre stresset) Jeg pleier å multiorgasmer og kan holde på i flere timer. Noe som har testet med å få orgamse før møter, presentasjoner osv for å roe nervene? Funker det? Anonymkode: 59584...504 Har ikke testet i akkurat en slik setting, men jeg kan bli ganske døsig av det, orgasmer kan noen gang gi meg nesten samme effekt som paralagin forte - ikke bra å operere maskiner som å kjøre bil 😅😂 Anonymkode: 7061d...d7d
Coachshinny Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er en voksen kvinne og sitter nå på hjemmekontor og er sliten, trøtt, lat, umotivert, hjernen jobbet tregt osv. Dette gjør meg veldig stresset, sur og sint og deprimert. Frisk tur i lunsjen er jo bra, men tanken slo om jeg skal ta å legge meg i lunsjen og få orgasmer (rett og slett for å se om dette vil gjøre resten av dagen min produktiv og mindre stresset) Jeg pleier å multiorgasmer og kan holde på i flere timer. Noe som har testet med å få orgamse før møter, presentasjoner osv for å roe nervene? Funker det? Anonymkode: 59584...504 Herlig. Deilig da. Orgasme kvikker opp dagen og enda mer muliorgasmer. Kjør på til krampene kommer, hold på i timesvis, til du blir helt vill. Det vil absolutt roe både nerver, anspenthet og gjøre deg til en trygg og sikker kvinne, kjør på👍👍
Gjest Alterego666 Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 Jeg har mange ganger tatt en kjapp avriving på jobb for å samle tankene og bedre fokus. Det funker fjell. At jeg blir betalt for å runke gjør meg bare kåt og glad.
Dionysos 53 Skrevet 26. november 2020 #5 Skrevet 26. november 2020 Sånn generelt er sex god medisin. Skaper velvære og energi om det er solo eller med partner. Tenker det er undervurdert. Verden Orgasmedag som 8 august, burde markeres for å synliggjøre hvor viktig det er.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er en voksen kvinne og sitter nå på hjemmekontor og er sliten, trøtt, lat, umotivert, hjernen jobbet tregt osv. Dette gjør meg veldig stresset, sur og sint og deprimert. Frisk tur i lunsjen er jo bra, men tanken slo om jeg skal ta å legge meg i lunsjen og få orgasmer (rett og slett for å se om dette vil gjøre resten av dagen min produktiv og mindre stresset) Jeg pleier å multiorgasmer og kan holde på i flere timer. Noe som har testet med å få orgamse før møter, presentasjoner osv for å roe nervene? Funker det? Anonymkode: 59584...504 Jeg gjør det alltid før jeg skal noe stressende. Eller etter. Kanskje begge deler. Anonymkode: 978ed...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå