Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente19aar_
Skrevet

ahhhhhhhhhhhhhhhhh.

ei jente i fra stovner ringte mg og sa at hun har liggi med og hatt myyyye å gjøre m typen min. :roll::roll::roll:

hun fortalte om masse detaljer og sånn og hu hadde til og m sjekka mobben hans og funnet nr mitt og siterte i fra meldinger jg hadde send typen. :roll:

denna jenta har dårlig rykte fordi hu har prøvd seg på driiit mange (og da mener jg mange) gutter som har dame i fra før av og sånn.

syns det var irriterende at HUN bit**en skal ha noe med typen å gjøre i det hele tatt. :roll:

i hvertfall så påsto hun nå at hun hadde møtt han ofte og de tidene de hadde møttes stemte jo egentlig over at jeg og typen ik hadde vært sammen..

men jg vet jo ik hva jeg skal tro heller? :sur:

ringte typen og han nekta. kalte hun h***, noe hu er egentlig. så det var beroliggende.

han gidder vel ikke å ha noe med en h*** å gjøre vel? det er det jeg tenker i allefall.

jeg ringte opp igjen denne jenta og sa det til her face at typen min syns hun var en slut uten like, men hun preike bare masse om at hun ville at jeg skulle få vite det.

har lyst til å kline til hu, men samtidig så vet jeg jo ik om hu juger heller?

hva gjør jeg a?

typen nekter og tror egentlig på han. ;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, hun kan sitere meldinger du har sendt han og tidene de har vært sammen stemmer overens med når du ikke har vært med han og du synes det er beroligende at han da bare kaller henne hore? :overrasket:

Jeg hadde ikke trodd på han. :roll:

Gjest jente19aar_
Skrevet
Ehh, hun kan sitere meldinger du har sendt han og tidene de har vært sammen stemmer overens med når du ikke har vært med han og du synes det er beroligende at han da bare kaller henne hore? :overrasket:

Jeg hadde ikke trodd på han. :roll:

Hvorfor hadde du ikke trodd på han a?

ja hun kan ha vært på samme fest m typen da og sjekket meldingen der??? :roll::roll:

han kaller ikke en jente han liker (som hu sier ) for h*** da.

Skrevet

Men tror du ærlig talt at hvis han hadde gjort det så hadde han innrømmet det?

Bare fordi han kaller henne en hore eller slut så betyr det ikke at han mener det hvis han er redd for at sannheten skal komme ut.

Gjest jente19aar_
Skrevet
Men tror du ærlig talt at hvis han hadde gjort det så hadde han innrømmet det?

Bare fordi han kaller henne en hore eller slut så betyr det ikke at han mener det hvis han er redd for at sannheten skal komme ut.

ja men da bryr han seg om meg i allefall. hvis han ikke vil sannheten skal komme frem. ;););)

Skrevet

Hvis han synes hun er en hore, så har han vel brukt henne som en hore da. Men det spiller tydeligvis ingen rolle for deg, så lenge han liker deg bedre.

Eller?

Skrevet

Jeg hadde aldrig trodd på han.. Skulle hun liksom bare ringe til deg for og lyge om det? og at han kalte henne for h*** er kansje fordi han ikke vil at du ska fatte mistanke.. Og hvis det stemmer med at dere ikke var med hverandre på det tidsponktet,du må nok innse det typen din har nok mest sansynligt vore UTRO mot deg..

Sannheten kommer alltid for en dag ;)

Lykke Til

Skrevet
ja men da bryr han seg om meg i allefall. hvis han ikke vil sannheten skal komme frem. ;););)

Er det mulig? :overrasket::ler::overrasket:

Skrevet
Er det mulig?  :overrasket:  :ler:  :overrasket:

Jeg er redd det er det, ja...

For å si det slik; sjansene for at typen din ikke er helt ærlig er ganske store, men det er du som velger hvem du vil tro på, ikke sant?

Og du.... når man forteller noen noe til "her face" så skjer det ikke over telefon...

Gjest Ananas
Skrevet

Jeg lurer på når det slutter å bli vanlig å kalle seksuelt oppsøkende kvinner for horer.

Hvilken motivasjon kan ho ha for å ringe deg, hvis det ikke har skjedd noe?

Skrevet

jepp...det er mulig.

:klappe:

Gjest Violetta
Skrevet

Hva med å heller prate med typen ansikt til ansikt, denne andre jenten ansikt til ansikt, og skrive norsk i stedet for sms-språk?

Gjest gjest1
Skrevet

Ah, young love..

Dere burde slutte med å kalle hverandre for horer..

Skrevet

En hore er en som tar betalt for seksuelle tjenester, så gjør ikke denne jenten det, burde dere slutte å kalle henne hore.

Din kjæreste er nå verre enn henne, om det er noe sannhet i det. Ikke bare lyger han til deg, men han snakker dårlig om den han faktisk har sex med også. Noe som i mine øyne gjør han ti ganger verre enn henne, men du er sikkert alt for naiv til å forstå noe slikt.

kanskje vi kan kalle han "horebukk"?

Skrevet
ahhhhhhhhhhhhhhhhh.

ei jente i fra stovner ringte mg og sa at hun har liggi med og hatt myyyye å gjøre m typen min. :roll:  :roll:  :roll:

hun fortalte om masse detaljer og sånn og hu hadde til og m sjekka mobben hans og funnet nr mitt og siterte i fra meldinger jg hadde send typen.  :roll:

denna jenta har dårlig rykte fordi hu har prøvd seg på driiit mange (og da mener jg mange) gutter som har dame i fra før av og sånn.

syns det var irriterende at HUN bit**en skal ha noe med typen å gjøre i det hele tatt.  :roll:

i hvertfall så påsto hun nå at hun hadde møtt han ofte og de tidene de hadde møttes stemte jo egentlig over at jeg og typen ik hadde vært sammen..

men jg vet jo ik hva jeg skal tro heller?  :sur:

ringte typen og han nekta. kalte hun h***, noe hu er egentlig. så det var beroliggende.

han gidder vel ikke å ha noe med en h*** å gjøre vel? det er det jeg tenker i allefall.

jeg ringte opp igjen denne jenta og sa det til her face at typen min syns hun var en slut uten like, men hun preike bare masse om at hun ville at jeg skulle få vite det.

har lyst til å kline til hu, men samtidig så vet jeg jo ik om hu juger heller?

hva gjør jeg a?

typen nekter og tror egentlig på han. ;);)

Ikke bry deg om henne. Om hun ikke er en h*** direkte, er hun i alle fall en oppmerksomhetsh***. Det er åpenbart at hun ønsker å heve sitt eget verdt på bekostning av ditt, og dersom du lar henne, så vinner hun. Stol på gutten din, men følg nøye med hva han gjør fremover. Uansett burde du ikke la dette vesenet forstyrre livet ditt, for det er akkurat det hun ønsker. Sky henne som pesten og be alle vennene dine holde seg unna henne. Kanskje når hun sitter der isolert og ensom skjønner hun at hun bruker feil taktikk i livet.

Maren

Skrevet
:overrasket: Dersom trådstarter virkelig mener det hun sier... Hvordan går det an å tro på han???
Skrevet
:overrasket:  Dersom trådstarter virkelig mener det hun sier... Hvordan går det an å tro på han???

Hva om hu andre er ute etter å skape splid? Har selv vært borti det. Var ei som prøvde å skape et helvete mellom meg og ex'en ved å si at jeg hadde vært utro med et par navngitte personer. Jeg tok kontakt med disse personene, som i sin tur avkreftet alt som ble sagt ovenfor meg og ex'en. Jeg er bare glad for at ikke alle deler beslutningsevnen som lynsjemobben her inne...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hvis ei jente hadde ringt meg og hatt så mange "bevis" for at hu og kjæresten min hadde hatt sex så skulle det MYE til for at jeg hadde trodd på kjæresten min når han nekta.. Skjønner ikke hvordan du kan være så ekstremt naiv!?

Skrevet

Unnskyld, men kan du være så snill å skrive vanlig norsk, ikke sms/engelsk/sleng?

Forstår jo hva du mener, men du vil nok oppleve at temaene dine blir tatt mer seriøst, og at svarene blir deretter om du forandrer skrivemåte.

Til saken. Dersom denne jenta hadde lest meldingene på fest, vil jeg tro at også typen din hadde kommet på denne muligheten, istedefor å bare benekte alt.

Selv om du mener hun er både det ene og det andre, tror jeg du bør ta en nærmere titt på typen din jeg. Tror ikke denne jenta har det særlig godt, og føler behov for å hevde seg...

Gjest Kålungen
Skrevet

Jeg aner ikke om dette innlegget er seriøst eller ikke, og det spiller egentlig ingen rolle for meg.

Det jeg vil si er at makan til useriøse og frekke svar mange her kommer med!

Det gjelder ikke bare denne tråden, men er visst normalen blant mange her på KG!

Er det tøft å svare spydig og frekt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...