Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Jeg Har skrevet utallige anonyme innlegg her de siste årene. Om utro ektemann, om hans elskerinne, hvordan hun og han var mot meg, om skilsmisse, om barnefordeling, om ny utro og sykelig sjalu kjærest som i tillegg var voldelig, og generelt om mange tanker, følelser, og usikkerhet.. 

Men idag innser jeg at jeg er LYKKELIG!! Jeg føler meg heldig, tilfreds, og takknemlig for alt jeg har opplevd før det gjør at jeg nå føler meg lykkeligere, sterkere og mer harmonisk enn noen gang! 

Jeg kan nå kalle meg lykkelig skilt. Jeg er venn med barnefar, samarbeider godt, og har to fantastiske flotte barn. Han voldelige eksen min anmeldte jeg og han ble dømt til 8 mnd fengsel (2 mnd MER enn det aktor la ned som krav!). Jeg har fått ny jobb som jeg virkelig trives i og som jeg føler jeg mestrer. Jeg har begynt å trene jevnlig, og jeg føler at kroppen er i sin beste form i mitt snart 40 år gamle liv! (Og med fare for å skryte så får jeg høre at jeg ser 10-15 år yngre ut av nye folke jeg blir kjent med!) Og IKKE MINST har jeg blitt kjærest med en fantastisk snill, trygg, sexy, kjekk og deilig mann, og som en bonus har han i tillegg GOD økonomi og en familie som jeg liker og vice versa! 

Livet er GODT!!! Og det kjennes helt fantastisk ut å skrive endelig et oppløftende og positivt innlegg her! 

Livet blir til mens man går, og det er i motbakke det går oppover! ❤️❤️❤️

Anonymkode: 89b14...0da

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre! 🤗🤗

Anonymkode: 436f3...285

• Liker 2
Skrevet

Så flott at du er lykkelig & trives med livet ❤️

• Liker 2
Skrevet

Unner deg virkelig dette! Sterkt av deg å kjempe deg videre, og endelig se livet smile:) Nyt det gode, og gratulerer:)

• Liker 2
Skrevet
PM75 skrev (4 minutter siden):

Så flott at du er lykkelig & trives med livet ❤️

Tror du på det?

For hver løgn man sier, jo mindre sannhet forstår man og kan gi videre.

Anonymkode: 34a51...183

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Livet er GODT!!! Og det kjennes helt fantastisk ut å skrive endelig et oppløftende og positivt innlegg her! 

Så fint at du deler! Det er fint at livet kan snu. Gir håp til andre som sliter.

• Liker 1
Skrevet

Så godt å høre!❤️ Hyggelig med solskinnshistorier!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei alle!

Jeg Har skrevet utallige anonyme innlegg her de siste årene. Om utro ektemann, om hans elskerinne, hvordan hun og han var mot meg, om skilsmisse, om barnefordeling, om ny utro og sykelig sjalu kjærest som i tillegg var voldelig, og generelt om mange tanker, følelser, og usikkerhet.. 

Men idag innser jeg at jeg er LYKKELIG!! Jeg føler meg heldig, tilfreds, og takknemlig for alt jeg har opplevd før det gjør at jeg nå føler meg lykkeligere, sterkere og mer harmonisk enn noen gang! 

Jeg kan nå kalle meg lykkelig skilt. Jeg er venn med barnefar, samarbeider godt, og har to fantastiske flotte barn. Han voldelige eksen min anmeldte jeg og han ble dømt til 8 mnd fengsel (2 mnd MER enn det aktor la ned som krav!). Jeg har fått ny jobb som jeg virkelig trives i og som jeg føler jeg mestrer. Jeg har begynt å trene jevnlig, og jeg føler at kroppen er i sin beste form i mitt snart 40 år gamle liv! (Og med fare for å skryte så får jeg høre at jeg ser 10-15 år yngre ut av nye folke jeg blir kjent med!) Og IKKE MINST har jeg blitt kjærest med en fantastisk snill, trygg, sexy, kjekk og deilig mann, og som en bonus har han i tillegg GOD økonomi og en familie som jeg liker og vice versa! 

Livet blir til mens man går, og det er i motbakke det går oppover! ❤️❤️❤️

Anonymkode: 89b14...0da

Det er ingen større glede enn gleden over å lese at folk som har hatt det vondt, får det godt igjen. Kjenner jeg er veldig glad på ditt vegne! Og samtidig vil jeg rose deg for at du skriver. Kanskje noen som leser trenger håp, og jeg synes ditt innlegg gir nettopp det. 

Anonymkode: 3a132...255

• Liker 6
Skrevet

Herlig å høre❤️Kos deg, det er fortjent 🥰

Anonymkode: cd687...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...