Lassie Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Ikke kjører vi bil selv, ikke har noen vi kjenner noen lekker bil, så vi prøver å finne noen som kan kjøre oss på bryllupsdagen i en fiiin bil. Vi har sendt forespørsel om en Chrysler Newport (utrolig lekker bil!!), men har ikke fått respons enda. Men er det noen som vet om noen å anbefale i Oslo-Asker området? Både firmaer og privatpersoner som tar på seg slikt? Send meg pm eller fortell her, vi vil så gjerne sjekke ut en del steder før vi binder oss til noen. Det er så stor forskjell på prisene på de vi har funnet, så derfor vil vi ha god tid å sjekke mange før vi bestemmer oss. Hva slags bil spiller ikke så stor rolle, bare det ikke er en som er veldig vanlig på veiene - og at det er plass til brudeparet og to forlovere. Takknemlig om noen gidder å svare i løpet av de nærmeste dagene.
Augustbrud02 Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Dere kjenner ingen som jobber i bilbutikk da? Kanskje dere kunne låne bil gjennom vedkommende? Bare et tips...men litt på siden...
Lassie Skrevet 5. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2005 Vi har allerede tenkt på det, men dessverre så kjenner vi ingen som gjør det..
*CHOUCHOU* Skrevet 5. august 2005 #4 Skrevet 5. august 2005 Jeg vet det ikke er alle som helt forstar min humor men jeg hadde i utganspunktet skikkelig lyst til a leie en "Rent a wreck" bil og pynte til brudebil. Synes det hadde vaert sjarmerende..... Dere kan jo fa forlovere til a kjöre dere F.eks.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #5 Skrevet 5. august 2005 Hvor spesiell må bilen være? Holder det med en A6 / V70/ Superb etc så er det sikkert slekt eller venner/foreldre av venner som har noe slikt? Hmm - skal dere ha sjåfør? Må være en forholdsvis stor bil om det skal være plass til 4 i tillegg til sjåføren... Må forloverne være med i samme bil som dere? Hvis ikke er utvalget av biler større!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 5. august 2005 #6 Skrevet 5. august 2005 Alle sedan biler tar jo 4 personer og sjåfør da jeg skal kjøre min egen bil den dagen, Ford Capri 1979, gullklumpen min! (4 seters)
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #7 Skrevet 5. august 2005 Mulig faren min har en ferdig om et år (men han har brukt et halv år bare på å kjøre den fra et annet sted i fylket og hjem hit). Det er en gammel veteranbil da...
Englepus Skrevet 5. august 2005 #8 Skrevet 5. august 2005 Kanskje her De har både limo og veteranbiler.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #9 Skrevet 5. august 2005 Et godt tips hvis dere leier bil med sjåfør: spør sjåføren på forhånd om hva han skal ha på seg. Jeg var i et bryllup der brudeparet hadde leid en flott limousin, og sjåføren dukket opp i skinnvest og lisseslips Og vi bor ikke en gang i Trøndelag
Lassie Skrevet 5. august 2005 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2005 Takk for tips alle sammen, og særlig takk for tipset siste gjest!! Vil ha en i dress ja, ikke skinnvest
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #11 Skrevet 6. august 2005 Hsuk at det koster penger å leie slike biler.. de bruker mye tid på å gjøre i stand bilen til formålet - ikke bare den tiden som de bruker på å kjøre.... Du kan jo leie en bil fra et utleiefirma - hertz - og få en av gjestene til å kjøre f.eks.
Lassie Skrevet 6. august 2005 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2005 Takk for tips! Siste gjest; vi vet det koster penger å leie slike biler, men vi er villige til å koste på oss det for å få det slik vi vil
majan Skrevet 6. august 2005 #13 Skrevet 6. august 2005 Jeg er så heldig og ha en pappa som har veteranbil og som er medlem i en veteranklubb. Så de stiller opp for hverandre. pappa skal kjøre oss mens en kamerat av han skal kjøre forloverene våres og brudepike og brudesvenner. Gleder meg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå