Gå til innhold

Knall og fall.

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Inspirert av tråden om å le av andres fall. Hva er ditt mrsomste eller flaueste?

Selv har jeg en del. Som for eksempel da jeg snubla i et teppe foran alteret i en fullsatt kirke. Jeg falt skikkelig og velta talerstolen og alt. Presten måtte hjelpe meg opp.

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

var ikke så flaut, men ganske morsomt!

Skulle hoppe med en hest, som ikke ville over hinderet. bråstoppa rett før, og jeg fløy over hodet, tok en slags salto og landet rett i veggen. det sa pang det!

Måtte en tur på legevakta etterpå, men gikk ganske bra

Skrevet
Inspirert av tråden om å le av andres fall. Hva er ditt mrsomste eller flaueste?

Selv har jeg en del. Som for eksempel da jeg snubla i et teppe foran alteret i en fullsatt kirke. Jeg falt skikkelig og velta talerstolen og alt. Presten måtte hjelpe meg opp.

:overrasket:

hahahaha - oi, herregud - er det mulig?! :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
:overrasket:

hahahaha - oi, herregud - er det mulig?! :ler:

Det lurte vel hele menigheten også på da.

Skrevet

:grine2:

Hahaha... ja dette var jo ikke et heldig fall Fighter! Na er spörsmalet: slo du deg eller kan vi le av det hele? ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det var omtrent like vondt som det var flaut. Men ettersom det var så flaut kunne jeg ikke si det til noen.

Skrevet

Uff da.

Det eneste skikkelig flaue fallet jeg kan huske var da jeg var pa back-packer tur i malaysia m en venninne. Vi gikk med sekkene(Ganske tunge...) pa midt i en by og plutselig bare veltet jeg. Ja skikkelig rett og bakover...

Men jeg er redd du slar meg...

Skrevet

Det må være den gangen på treningsstudio!!

Jeg skulle jogge og være tøff på tredemølla, så hadde jeg en t-skjorte og en genser over der igjen. Etter noen minutter på mølla så ble jeg selvfølgelig varm, og skulle da ta av meg denne genseren.

vet ikke hvorfor, om det var fordi jeg hadde kul musikk på øret, eller hva det var, men jeg skulle ta av meg genseren i fart ja!

Ikke det lureste valget jeg gjorde....:ler:

Jeg vrenger genseren opp over hodet, svett som jeg er så følger t-skjorta også med. Panikk! Jeg stripper jo her, tenker jeg, og kaver videre, I FART...Øreproppene faller ut og jeg blir helt desorientert, så plutselig sitter jeg tre fire meter bak tredemølla, med armene over hodet og genseren halvveis av....

DET var flaut det!!!! :sjenert::flau:

Men heldigvis, og merkelig nok, så var det ingen som lo, folk kom heller bort og lurte på hvordan det gikk....Uff, bare tanken på det fallet gjør meg flau....:ler:

Skrevet

Jeg tryna en gang vi var på vei bort til taxiholdeplassen. Den ligger midt mellom to utesteder som på den tiden var veldig godt besøkt begge to. Aner ikke hva som skjedde, men jeg går ihvertfall på ryggen, tryner fra en fortauskant eller noe kanskje, og blir liggende der og kave mens venninnene mine ler og ler og peker sånn at alle andre ser det også... Jeg lo jeg også... Men var jævlig flau sånn egentlig

Gjest Gulltopp
Skrevet

Jeg skled og falt i en søledam utenfor huset til tanten min. Fallet i seg selv var ikke så morsomt - men ansiktet til tante da hun lukket opp døren og så gjørmeniesen som sto på trappen, var derimot av det ubetalelige slaget.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Skulle bære inn nylaga pizza. Tryna på den glatte parketten og landet på ræva med pizza i håret....

Skrevet

Skulle på byen. Ble sluppet av på en p-plass i sentrum. De andre begynte å gå, men jeg møtte et kjent menneske jeg vekslet noen ord med.

Skulle bare løpe å ta igjen de andre rett foran meg. Hadde sko med ganske tunge såler og en sånn borreløåsklaff over. Den ene løsna og skoen ble stående på bakken mens jeg tippa rett ut av skoen og frem i asfalten.

Skrubbsår i panna, på nesa, haka og overleppa. Og ganske møkkete på knærne.

De andre fikk seg en god latter ja. Hadde ikke drukket stort heller og det er det verste.

Slitsomt å drikke øl den kvelden. Overleppa samarbeida ikke helt.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Det flaueste fallet må være da jeg falt ned fra scenen under en konsert. Jeg satt helt frenst og ytterst i orkesteret, og da dirigenten kom inn på scenen skulle jeg reise meg og håndhilse på han. Vanlig prosedyre altså, men da jeg reiste meg tok jeg et skritt fram og snublet i en ledning som lå der. Så plutselig stupte jeg kråke, armer og bein, noter og instrument flagra, og jeg landa nesten i fanget på en gammel dame som satt på første rad :sjenert: . DET var flaut det, og ganske vondt også. Heldigvis hadde jeg forsikring på instrumentet :rodme:

Skrevet

Da jeg var i ti-årsalderen, tok mamma med meg og kusinen min på sirkus. Da vi skulle sette oss, rakk jeg såvidt å sette rumpa på stolen før den knakk fullstendig sammen, og jeg havnet på gulvet sammen med stolrestene.

Vondt for meg, men tydeligvis veldig morsomt for alle de andre i teltet ;)

Skrevet

Åh. Uff.... :rodme:

Tidlig 80-tall. En ung Cata kledd i litt vidt skjørt på vei til butikken for å pante (brus)flasker. Vinter, glatt og støvletter nesten uten mønster i sålen.....

Ekstra glatt parti på veien (liten skråning ved bussholdeplass) *svooossssssssssssj*

Beina opp og jeg ned, med tomflaskene strødd rundt meg i dekorativt mønster, og vidt skjørt nokså uanstendig krøllet rundt livet..... (Hadde ganske tykk strømpebukse, men likevel....)

Piiiiiiiiiiinlig.:rodme:

Skrevet

hehe.. mange bra her!

jeg gikk tvers over torget i trondheim sammen med kjæresten (nå sambo) romjula 2000. av en eller annen grunn bladde jeg i VG samtidig, og ytret mine meninger om at VG spanderte midtsideoppslaget på at Mette-Marit hadde glidd (bare glidd, ikke falt!) utenfor en restaurant. "-Om hun faktisk hadde falt og slått seg kunne jeg kanskje forstått at de ville nevne det i avisa!!" skjønner? i neste øyeblikk glir jeg og faller hylende hardt på rompa. hylet gir ekko i en bygning og maaange mennesker snur seg og ler...

:rodme:

:lol:

• 2 år senere...
Skrevet
:skratte: Denne må jo bare opp igjen!
Skrevet

Jeg skulle rekke et tog for å reise til hjembyen min. Hadde en svæææær bag på ryggen. Den skal egentlig trilles (hockeybag) men det var for mye snø og is på veien så jeg bare hadde den på ryggen. Så holdt jeg en mindre bag i den ene hånda og laptopveska i den andre. Venninna mi hjalp meg med noen poser. Så da går vi. Og jeg måtte rekke akkurat den T-Banen som kom for å rekke toget etterpå. Og akkurat i det jeg hører at han sier "dørene lukkes" så løper jeg inn. Og jeg er lang! Så da flyr jeg tvers over med en gang jeg setter en fot inn, og faller rett på rumpa. Som om jeg glei på bananskall. Så da ligger jeg der, rett på ryggen (bag'n som demper) og ler meg halvt ihjel. Aldri hørt så mange mennesker reagere på en gang før ! :P Venninna mi dør av latter, jeg ligger og ler. Jeg lå der lenge altså. For jeg kom meg ikke opp igjen pga alt jeg gikk og bar på! Det var for tungt. Jakka mi glei oppover og dekket halve ansiktet mitt. Bag'n sklei ned til skuldrene mine og jeg bare lå der.

And oh yeah, det var rushtid, så banen var full :)

Og enda en btw, jeg forstuet et eller anna på siden, sånn at jeg gikk skjevt i ei uke etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...