undulat2018 Skrevet 25. november 2020 #1 Del Skrevet 25. november 2020 Når begynte dere å jogge etter fødsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #2 Del Skrevet 25. november 2020 Har enda ikke begynt, men så er det bare 23 år siden... Anonymkode: 212a5...5a0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Del Skrevet 25. november 2020 Prøvde litt jogging kombinert med gåing etter 3 uker. Løp intervaller igjen på løpetimer på sats ca 2 mnd etterpå Anonymkode: 54d93...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Del Skrevet 25. november 2020 Begynte etter ca. 2 mnd, føltes veldig rart i starten, så jeg syklet oftere enn jeg jogget en stund. Kroppen hang liksom ikke helt med. Anonymkode: 1a32c...bf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #5 Del Skrevet 26. november 2020 Det anbefales at man venter ihvertfall 6 uker med aktiviteter som belaster bekkenbunn og magemuskler, noe løping gjør. Dette for å minke faren for fremfall av livmoren, og ytterligere belaste bekkenbunnen så man får større fare for lekkasjer. Jeg holdt meg til gåing i oppoverbakker, og spinningsykling (når "der nede" endelig var såpass normalt igjen at jeg klarte sitte på et sykkelsete..) i nesten 2 mnd. Jeg slet likevel litt med økt urinlekkasje da jeg begynte å løpe igjen. Anonymkode: f7ab6...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå