Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var rart at ho ikke hadde fått med seg at det kunne være farlig å gi honning til babyer, føler at jeg fikk den informasjonen tredd ned over hodet på meg støtt og stadig jeg.

Men jeg må bare si meg enig i at en ikke må gi babyer honning, vent til de er over året iallefall.

Skrevet

Dette hadde jeg aldri hørt om før :o

Stakkars moren, hun må slite med en enorm skyldfølelse!

Skrevet

For de som kjøper disse orange boksene med honning i butikken så står det på forpakningen at det ikke skal gis til små barn. En ganske tydelig advarsel også.

Trodde dette var allmennkunnskap, jeg!

Maggie!

Skrevet

Det varierer vel fra helsestasjon til stasjon hvor mye og hvor god info de får... Vi fikk også dette en rekke ganger!

Og poenget med den honningen hun kjøpte var jo at det ikke sto advarsel der...

Skrevet

Jeg også trodde det var noe alle med små barn visste, at man ikke skal gi barn under ett år honning. Det står jo i all slags info man får før og etter fødsel. Har aldri selv blitt fortalt det av helsesøster/lege. Tror det er ganske nylig det er blitt skrevet advarsel på honningboksene, jeg registrerte det iallefall første gang for noen uker siden.

Skrevet

Det sto advarsel for tre år siden også.... Og som du sier i alle skriftlige info ...

Skrevet

Jeg har ikke barn, så det var nok derfor jeg ikke visste det.

Skrevet

Jeg visste at honning var farlig for spedbarn før jeg selv fikk barn. Vet ikke hvorfor, men jeg visste det allikevel, sammen med all annen triviel kunnskap! :)

Maggie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...